تازه های سایت

کد مطلب: 43462
14. مهر 1399 - 7:59
فرماندار نهاوند، گفت: مردم برای خروج نهاوند از وضعیت قرمز شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، فرماندار نهاوند و سرپرست اداره صمت با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز در شهرستان به منظور بررسی و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی از اصناف و بازار نهاوند بازدید کردند.

مراد ناصری در بازدید از وضعیت بهداشتی اماکن شلوغ و پرتردد و مورد نیاز مردم شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، آرایشگاه های مردانه، بازار و موبایل فروشی‌ها و دفاتر پیشخوان، اظهار کرد: خروج از وضعیت فعلی شیوع کرونا در استان و شهرستان نیازمند همراهی و حمایت های آحاد مختلف مردم است لذا از همه همشهریان تقاضا می شود شیوه نامه های بهداشتی را در به صورت جدی رعایت کنند.

وی با اشاره به تشدید نظارت ها بر عملکرد صنوف در حوزه رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: سلامت و امنیت مردم در حوزه بهداشت عمومی خط قرمز ماست لذا هیچ گاه اجازه نخواهیم داد فردی این موضوع را تحت الشعاع قرار دهد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه با ناقضان دستور العمل های بهداشتی ستاد کرونا در کشور، استان و شهرستان برخورد جدی خواهد شد، گفت: امیدواریم با حمایت ها و تدابیر استاندار محترم همدان بتوانیم از شرایط فعلی به زودی عبور کنیم.

لازم به ذکر است در حاشیه ی این بازدید فرماندار نهاوند ضمن دیدار با مردم پای صحبتهای آنان نشست ، و تاکید کرد : مردم با رعایت توصیه های بهداشتی می توانند در کاهش شیوع کرونا بهترین حامی و همراه در کنارمسئولان باشند.

دیدگاه شما