تازه های سایت

کد مطلب: 43451
13. مهر 1399 - 8:18
فرماندار نهاوند، گفت:برپایی ایستگاه صلواتی و موکب های اربعین در شهرستان نهاوند با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری گرو،  مراد ناصری در نشست ستاد برنامه‌ریزی اربعین حسینی، گفت : با توجه به افزایش آمار فوتی، مبتلا و بستری ناشی از بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان از این نظر، امسال برپایی موکب و پیاده‌روی اربعین در شهرستان برگزار نخواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به بسته بودن مرزهای عراق و عدم برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین، برگزاری هرگونه برنامه در سطح شهرستان باید با هماهنگی و مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان برگزار شود.

فرماندار نهاوند، افزود: برای مدیران و دست‌اندرکاران ستاد ساماندهی اربعین حسینی شهرستان نهاوند خیلی سخت و دشوار است که امسال در آستانه اربعین حسینی برنامه‌ریزی کنند که زائران حسینی برای راهپیمایی حسینی و زیارت به عتبات عالیات نروند.

وی تاکید کرد: در راه مبارزه با شیوع بیماری ویروسی کرونا در جامعه، همه آحاد جامعه ، مدیران ادارات ، اصحاب رسانه ، در خط مقدم و در کنار سربازان سفید پوش بهداشت و درمان باید ایفای نقش کرده و موجب فرهنگ سازی عمومی در جامعه شوند.

دیدگاه شما