تازه های سایت

کد مطلب: 43450
13. مهر 1399 - 8:15
روند صعودی ابتلا به کرونا در نهاوند همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، تعداد کرونایی های نهاوند به عدد ۴۶۶ مورد مثبت بستری رسیده است که در چند روز گذشته این تعداد ۴۴۸ نفر بود که افزایش شدیدی را نشان می دهد.

این آمار جدا از تعداد بیماران مثبت سرپایی نهاوند است که در چند روز گذشته این عدد نیز ۵۵۵ مورد بوده است و آمار جدید این بیماران اعلام نشده است.
 
استان همدان، در بدترین شرایط و گسترده ترین موارد شیوع کرونا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی: استان همدان در بدترین شرایط و گسترده ترین موارد شیوع کرونا از تیر قرار دارد.

منوچهر کرمی با اعلام هشدار جدی و وضعیت قرمز در استان همدان، گفت: شرایط این استان در زمینه شیوع و ابتلا به کرونا بسیار خطرناک است و حتی اوج تعداد بیماران کرونایی بستری شده در تیر ماه امسال  هم به این تعداد نرسیده است .

وی افزود: هم اکنون در شهرستان‌های همدان ۱۸۹۵ نفر، ملایر ۸۶۴، نهاوند ۴۶۶، بهار ۳۰۴، کبودراهنگ ۳۰۱، تویسرکان ۲۲۳، اسدآباد ۱۱۴ و در فامنین ۶۸ نفر بیمار جدید شناسایی شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد موارد مثبت کرونا از بین بیماران بستری در استان به ۴ هزار و ۶۱۲ بیمار رسید، گفت: از آغاز شیوع کرونا تا کنون، تعدا فوت شدگان در استان همدان به ۶۱۸ نفر رسید.

ستاد کرونای استان همدان نیز امروز در پی موارد افزایش ابتلای شهروندان به کرونا، محدودیتهای جدیدی اعمال، و تمامی دوره های تحصیلی مدارس و دانشگاهها را یک هفته تعطیل اعلام کرد.

دیدگاه شما