تازه های سایت

کد مطلب: 43448
13. مهر 1399 - 8:11
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق و کشف اموال سرقتی توسط مأموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح حوزه کلانتری 11 شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مأموران و بهره‎گیری از اقدامات فنی و تخصصی، یک سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های صورت‌گرفته به هفت فقره سرقت منزل اعتراف کرد و با راهنمایی وی یک خریدار اموال مسروقه نیز در این خصوص دستگیر و مقادیری اموال مسروقه ازجمله 100 متر کابل برق،هفت دستگاه دینام کولر، 6 عدد پمپ کولر، یک دستگاه سی‌دی و تعداد زیادی شیرآلات و لوله‌های مربوط به ساختمان‌های نیمه‌کاره و غیره کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت‌های عمومی در پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی درخصوص پیشگیری از سرقت منزل و محل کسب، نسبت به نصب دوربین‌های مداربسته و استفاده از قفل و درب‌های محکم و مطمئن اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن تماس110 به پلیس گزارش دهند.

دیدگاه شما