تازه های سایت

کد مطلب: 43397
9. مهر 1399 - 8:40
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است گفت: احتمال بارش پراکنده باران در ساعاتی از پایان هفته در برخی از نقاط استان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه آسمان استان همدان تا پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات وزش موقت باد پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: دمای هوای استان در برخی از نقاط استان سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

وی افزود: احتمال بارش پراکنده باران در ساعاتی از پایان وقت چهارشنبه و پنجشنبه در برخی از نقاط استان به ویژه در ارتفاعات وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲۴ تا ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای استان همدان بین ۲۷ و ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی در پایان سخنانش گفت: در ۲۴ ساعت آینده حداکثر دمای هوا در شهرستان ملایر و نهاوند با ۲۷ درجه سانتیگراد و حداقل دما در شهرستان‌های همدان و کبودراهنگ با پنج درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما