تازه های سایت

کد مطلب: 43396
9. مهر 1399 - 8:39
تیم فوتبال اکباتان همدان عنوان قهرمانی جام فوتبال شهدای رسانه استان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در فینال مسابقات جام فوتبال شهدای رسانه تیم اکباتان همدان با نتیجه یک بر صفر یاران کورش نهاوند را شکست داد و قهرمان شد.

علی سهرابی مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند گفت: مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه استان همدان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و فوتبالیست نهاوند اله مراد نادری و رضا سوری با ادای احترام به مقام شامخ این دو شهید و معرفی تیم قهرمان در مجموعه فرهنگی ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند برگزار شد.

 

اکباتان همدان قهرمان جام فوتبال شهدای رسانه استان شد+ تصویر

 

او افزود: آنچه برای ما در این مراسم مهم به نظر می رسید روح جوانمردی جوانان شرکت کننده در این مسابقات فوتبال بود که در مدت دو روز برگزاری شاهد آن بودیم.

سهرابی بیان کرد: مراسم افتتاحیه و اختتامیه با نظم مثال زدنی و در حد باشگاهی و لیگ‌های برتر به مناسبت هفته دفاع مقدس با رژه تیم‌های فوتبال جوانان باشگاه‌های اکباتان همدان، عشایری کرمانشاه، یاران کورش نهاوند و پاسارگاد نوین نهاوند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ادای احترام به تمثال دو شهید در جایگاه ویژه استادیوم علیمرادیان نهاوند برگزار شد.

 

اکباتان همدان قهرمان جام فوتبال شهدای رسانه استان شد+ تصویر

 

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند افزود: در نخستین روز از شروع این مسابقات تیم فوتبال جوانان اکباتان همدان با نتیجه ۲بر صفر پاسارگاد نوین نهاوند را مغلوب کردو راهی فینال شد.

او گفت: در دیگر مسابقه تیم فوتبال جوانان یاران کورش با نتیجه پرگل ۵برصفر عشایری کرمانشاه را شکست داد و دیگر فینالیست این دوره از مسابقات شد.

او تصریح کرد: فینال مسابقات با حضور جانشین فرمانده سپاه نهاوند رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند پیشکسوتان فوتبال و رسانه و خانواده‌های شهدای رسانه به احترام و نظم خوبی در استادیوم علیمرادیان برگزار شد.

 

اکباتان همدان قهرمان جام فوتبال شهدای رسانه استان شد+ تصویر

 

سهرابی گفت: در مسابقه فینال تیم فوتبال تیم اکباتان قهرمان با نتیجه  ۱بر صفر تیم پاسارگاد نوین نهاوند را شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید و تیم پاسارگاد نوین هم به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

 

اکباتان همدان قهرمان جام فوتبال شهدای رسانه استان شد+ تصویر

 

شهریار شمس رئیس هیات فوتبال نهاوند با اشاره به اینکه دو شهید رسانه شهرستان نهاوند یعنی شهید اله مراد نادری و شهید رضا سوری هر دو ازفوتبالیست‌های شهید و شاخص این شهرستان هستند افزود: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال توجه ویژه‌ای به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار و فوتبالیست و الگو سازی آن‌ها برای نسل جوان و نوجوان دارد.

او افزود: هدف از برگزاری این جام نیز معرفی هرچه بهتر شهدای رسانه و ورزشکار در استان همدان به جامعه ورزشی و رسانه‌ها بود که این کار به نحوی شایسته برگزارشد.

رئیس هیات فوتبال نهاوند بیان کرد: ضمن تجلیل از خانواده دو شهیدرسانه یعنی اله مراد نادری و رضا سوری به شکل ویژه از چند رسانه برتر پیشکسوت و مربی فوتبال و ازیک بانوی فوتبالیست نیز قدردانی شد.

 

اکباتان همدان قهرمان جام فوتبال شهدای رسانه استان شد+ تصویر

 

شمس گفت: جادارد از بازیکنان و مربیان جوان هر ۴تیم نهاوند کرمانشاه و همدان به خاطر حضور در این جام به همراه انعکاس اخبار خوبی که رسانه‌ها منتشر کردند تشکر کنم.

او بیان کرد: همدلی بسیج رسانه و همچنین هیات فوتبال استان و شهرستان نهاوند و مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان بخصوص جناب آقای فرهاد ادیب باعث شد که مسابقات خوبی برگزار شود.

در ادامه رامین درویشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند هم با شاره به رضایت جوانان و مربیان هر ۴ تیم از برگزاری نخستین دور جام شهدای رسانه گفت: انشالله از سال آینده برنامه ریزی خوبی را برای برگزاری یاد و خاطره شهید نادری و سوری دو شهید فوتبالیست و رسانه خواهیم کرد.

 

اکباتان همدان قهرمان جام فوتبال شهدای رسانه استان شد+ تصویر

 

او افزود: اگر حمایت‌های مالی انجام شود می‌توانیم مسابقات بهتری را برگزار کنیم و انشالله در آینده و بعد از نابودی ویروس کرونا شاهد برگزاری مسابقات سالنی خبرنگاران شهرستان و استان خواهیم بود.

درویشی گفت: من به عنوان متولی ورزش از برگزار کنندگان این مسابقات که نظم خوبی داشت به شخصه تشکر می‌کنم و همین که جوانان دو استان کرمانشاه و همدان را با روش شهدای رسانه و فوتبالیست آشنا کردند برای ما کافی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: وقتی جوانان فوتبالیست شرکت کننده در این مراسم محیط داخل و بیرون استادیوم را نظافت کردند و با ادای احترام و شاخه‌های گل به سمت تمثال شهدا رفتند این نشان می‌دهد باید در کنار ورزش کار فرهنگی کرد که جوانان شرکت کنند در نخستین جام شهدای رسانه استان به خوبی این کار را کردند.

گزارش از علی سهرابی

دیدگاه شما