تازه های سایت

کد مطلب: 43274
31. شهريور 1399 - 12:30
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان مراسم صبحگاه مشترک در سپاه نهاوند برگزار شد.

سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم گفت: هیچگاه در مقابل دشمن تسلیم نخواهیم شد و با تدابیر رهبر معظم انقلاب از همه عرصه‌های سخت عبور خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: جنگ حق و باطل ادامه دارد و مستکبران باید بدانند هدف انقلاب اسلامی مشخص است و با قدرت به مسیر پر افتخار خود ادامه می دهد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: راه مقابله با استکبار قوی شدن است و باید در همه عرصه ها قوی باشیم و در مقابل دشمنان بایستیم.

وی گفت: دشمن در این سال ها از انقلاب اسلامی ضربه های زیادی خورده است و متوجه شده که شرایط با سال های اوایل انقلاب تفاوت دارد.

مختاری اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس در اوج اقتدار است و با مقاومت و ایستادگی و با روحیه جهادی پیشرفت های زیادی کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان به خوبی می دانند که اگر بر ضد کشور اسلامی اقدامی کنند با پاسخ کوبنده فرزندان غیور ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان عنوان کرد: در عرصه های مختلف نظامی با اتکا به توان داخلی پیشرفت های خوبی کردیم و این پیشرفت ها در عرصه های دیگر هم باید ادامه یابد.

دشمن همواره در حال توطئه است

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند نیز در این مراسم گفت: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با پیروی از دین خدا و با ایمان و شجاعت در مقابل استکبار ایستادند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با توطئه های مختلف سعی در ضربه زدن به کشور داشتند و با تحریم و فشار و تهدید سعی در پیاده کردن نقشه های خود دارند.

مغیثی گفت: دشمن همیشه در حال برنامه ریزی و توطئه است و برنامه آنها فشار حداکثری و ایجاد ناامنی است و سعی در تفرقه و ایجاد مشکل دارند.

وی بیان داشت: مردم و مسئولان باید نقشه های دشمنان را به خوبی بشناسند و با بصیرت و آگاهی نقشه های آنها را خنثی کنند.

امام‌ جمعه نهاوند در پایان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان ایران اسلامی برای نسل جوان است.

دیدگاه شما