تازه های سایت

کد مطلب: 43259
31. شهريور 1399 - 6:30
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «گنج جنگ» در محل آستان مقدس امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «سید حسین حسینی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت:  به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «گنج جنگ» در محل آستان مقدس امامزاده محمد و علی(عنهاوند ( برپا می‌شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند افزود: در نمایشگاه «گنج جنگ» بخشی از منطقه جنگی طراحی و و بازسازی شده است، تولید و پخش کلیپ با محتوای مرتبط با دفاع مقدس و عاشورا، برپایی نمایشگاه عکس و شب خاطره، روایت گری راویان دوران دفاع مقدس و ... در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری هیئت امنای آستان مقدس امامزاده محمدو علی(ع) و گروه جهادی عقیق ۳۱۳ به مدت ۱ هفته از ۳۱ شهریور لغایت ۶ مهر ماه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در محل امامزاده پذیرای بازدید عموم خواهد بود.

وی یادآور شد: در حیاط آستان مقدس امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند، ۶۰ شهید دفاع مقدس به خاک سپرده شده است که در هفته دفاع مقدس مزار مطهر شهدا غباروبی و عطر افشانی خواهد شد، همچنین مراسم شهادت حضرت رقیه (س) نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مکان برگزار خواهد شد.

حسینی از دیدار و سرکشی از خانواده شهدا خبر دادو گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، از ۴ خانواده شهید (اولویت با شهدای مدفون در آستان امامزاده محمد و علی(ع) و ایثارگر شهرستان سرکشی و دیدار به عمل خواهد آمد.

این مقام مسئول یادآور شد: چند روزی است که نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس در آستان مقدس امامزاده مهدی(ع) شهرستان برپا شده است؛ این نمایشگاه همه روزه تا پایان ماه صفر از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پذیرای بازدید عموم است.
وی ادامه داد: هیئت آنلاین آستان مقدس امامزاده مهدی(ع) نیز هر شب ساعت ۱۰ با محوریت سخنرانی و روضه خوانی و ... به صورت زنده از کنار ضریح مظهر آستان در فضای مجازی پخش می‌شود، گفتنی است این برنامه به مدت ۱۰ شب ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

دیدگاه شما