تازه های سایت

کد مطلب: 43127
21. شهريور 1399 - 9:15
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف سه میلیارد ریال کالای قاچاق و 514 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: پلیس شهرستان نهاوند در راستای مقابله و مبارزه مستمر با کالای قاچاق به عنوان یکی از اولویت‌های مهم اجرایی، طرح‌های موضوعی مختلفی را تدوین و توسط یگان‌های اجرایی به صورت مقطعی و مستمر با در نظر گرفتن اشراف اطلاعاتی، تغییر تاکتیک‌های اجرایی و همچنین استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی به مرحله اجرا در می‌آورد.

وی در ادامه افزود: بر این اساس روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با کسب خبر و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، دو خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند که تیم ویژه عملیاتی تشکیل و به محل اعزام شد.

سرهنگ ساکی عنوان کرد: در پی اطلاعات به دست آمده مأموران در مسیر عبور خودروهای شناسایی شده حاضر و پس از تعقیب و گریز پلیسی، آنها را توقیف کردند که در بازرسی از این دو خودرو، مقادیر زیادی اقلام و کالای قاچاق از جمله پوشاک، پروژکتور، کولرگازی، چراغ قوه‌های صنعتی و دستی خارجی و چتر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این محموله قاچاق بر اساس نظر کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحت پیگیری قانونی قرار دارد.

دستگیری سارق و کشف ۵ فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند همچنین از دستگیری یک سارق منزل و کشف ۵ فقره سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نهاوند، اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مأموران یکی از سارقان که اهل یکی از استان‌های همجوار و سابقه دار بود در این خصوص شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ ساکی بیان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به ۵ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان نهاوند اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: تلاش برای دستگیر دیگر همدستان متهم ادامه دارد.

۵۱۴ کیلو انواع مواد مخدر در نهاوند کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند همچنین از کشف ۵۱۴ کیلو انواع مواد مخدر در نهاوند طی یک ماه اخیر خبر داد.

ساکی اظهار کرد: در یک ماه گذشته با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر ۵۱۴ کیلو انواع مخدر در شهرستان نهاوند کشف شد.

وی گفت: طی این مدت با تلاش ماموران مواد مخدر شهرستان و همکاری دیگر یگان‌های انتظامی تعداد ۱۳۲ نفر معتاد و خرده‌فروش دستگیر و اقدامات قانونی و قضایی در این زمینه انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا سریع نسبت به برخورد اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما