تازه های سایت

کد مطلب: 42960
8. شهريور 1399 - 1:10
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در جاده نهاوند-گیان انجام می شود خاکبازی است نه تعریض و ساماندهی این جاده؟؟

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا شهبازی به همراه مدیر کل راهداری استان همدان به صورت سر زده از عملیات اجرایی تعریض و چهار خطه کردن جاده دهفول-برزول و جاده نهاوند-گیان بازدید کرد.

شهبازی در حاشیه این بازید گفت: محور دهفول- برزول فارسبان به طول ۱هزار و ۶۱۰متر از جمله نقاط حادثه خیز استان و شهرستان محسوب می شودکه عملیات تعریض آن در حال حاضر پیشرفت ۵۰ درصدی دارد  که به گفته پیمانکار اجرایی تلاش می شود تا پیش از فصل سرما کار آسفالت و اتمام آن انجام شود.

وی گفت: عملیات اجرایی این پروژه بدون تخصیص یک ریال اعتبار آغاز شده است و در حال حاضر هم هیچ گونه اعتباری ندارد و پیمانکار به صورت تعهدی در حال انجام کار است.

نماینده مردم نهاوند گفت: به گفته پیمانکار این پروژه برای اتمام کار ۳میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

جاده نهاوند-گیان

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در محل پروژه تعریض جاده نهاوند-گیان که تعطیل بود، گفت: آنچه در جاده نهاوند-گیان انجام می شود خاکبازی است نه تعریض، که هر فردی می تواند آن را انجام دهد.

علیرضا شهبازی گفت: جاده نهاوند-گیان بعلت وجود سراب و تپه تاریخی گیان و تردد بیشمار گردشگران از نقاط حادثه خیز نهاوند است که سالانه شاهد حوادث رانندگی و تلفات جاده ای قابل توجهی در این محور هستیم به همین جهت تسریع در کار با رعایت حفظ کار اصولی باید در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاه شما