تازه های سایت

کد مطلب: 42953
7. شهريور 1399 - 13:20
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: ۹۶ درصد هیات‌های مذهبی نهاوند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از محل هیات‌های عزاداری، ۹۶ درصد از هیات‌ها در سطح شهرستان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی افزود: به منظور نظارت بر هیات‌های عزاداری، هر شب با رئیس مرکز بهداشت شهرستان از هیئات حسینی در سطح شهر و روستا بازدید می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: در این بازدیدها تمام مسائل بهداشتی اعم از ضد عفونی کردن جایگاه، استفاده کردن از مواد ضد عفونی هنگام ورود افراد به هیات و رعایت فاصله نشستن افراد و طول مدت زمان فعالیت هیات‌ها در محل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در شهر نهاوند اغلب هیات‌ها در مدرسه و فضای روباز تشکیل شده و تعدادی هم چادر روباز ایجاد کرده‌اند که گردش هوا در آنها جریان دارد.

محبی در خصوص هیات‌هایی که نسبت به رعایت پروتکل‌ها کم‌توجه هستند گفت: طی بازدیدهایی که به عمل آمد چند هیات در سطح یکی از روستاها پروتکل‌ها را رعایت نکرده بودند که به آنان تذکرات لازم داده شد.

وی با تاکید مجدد بر رعایت پروتکل‌ها در هیات‌های عزاداری تاکید کرد و یادآور شد: طی بازدیدهایی که صورت گرفته و جلسات روزانه‌ای که با مسئولان هیئات در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود رعایت پروتکل‌ها خیلی خوب است اما برخی از افراد خارج از‌ محل هیات تجمع می‌کنند که متاسفانه به نام هیات قلمداد می‌شود و همین مساله روی ذهنیت مردم تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما