تازه های سایت

کد مطلب: 42931
5. شهريور 1399 - 8:08
هیئت های عزاداری شهرستان نهاوند این روزها میزبان جوانان و نوجوانانی است که با شور و شعور حسینی هم عزاداری می کنند هم دستورات بهداشتی را رعایت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جوانان مومن و با ایمان شهرستان نهاوند در حال و هوای این روزهای کشور با عشقی مثال زدنی و با ارادتی از سر جان به امام حسین(ع) و یاران با وفایش مشغول عزاداری در هیئت های شهرستان هستند.

هیئت های عزاداری شهرستان نهاوند با رعایت دستورات بهداشتی و انجام پروتکل های ستاد مقابله با کرونا در محیط های باز اقامه عزا کردند و حضور جوانان در این هیئت ها بسیار زیبا است.

انجام تست تب سنجی، ضدعفونی و عدم توزیع نذورات در این هیئت ها به خوبی در حال انجام است و هیئتی ها نشان دادند بهتر و بیشتر پایبند به قوانین و مقررات هستند.

صحنه های زیبای عزاداری دوستداران اهل بیت در شهرستان نهاوند نشان می دهد که هم می شود عزاداری کرد و هم قوانین را رعایت کرد.

روحانیون حاضر در هیئت ها نیز در هنگام سخنرانی هایشان بر رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک در هنگام عزاداری تاکید دارند.

کودکان و نوجوانان پای ثابت عزاداری های امسال هستند که حضور با شور و شعور آنها نشان می دهد عشق امام حسین(ع) در وجود همه عاشقان و عزاداران قرار دارد و سن و سال نمی شناسد.

توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با همکاری مرکز بهداشت و نیروی انتظامی از هیئت های مختلف شهرستان در هنگام عزاداری بازدید می شود و نکات مدنظر به مسئولان هیئت ها اعلام می شود.

در ادامه گزارش تصویری از عزاداری شب ششم ماه محرم در هیئت های عزاداری نهاوند را مشاهده می کنید.

 

دیدگاه شما