تازه های سایت

کد مطلب: 42736
22. مرداد 1399 - 10:04
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: با توجه به درخواست کشاورزان نهاوندی و جلوگیری از ضرر و زیان آن‌ها هرگونه خریدوفروش گردو در شهرستان تا پایان شهریور ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: فضای مجازی به بستری برای هجمه و سیاه نمایی برعلیه کشور تبدیل‌شده است و برای مقابله با این شبهات باید سواد رسانه‌ای و آگاهی نسبت به موضوعات داشته باشیم.

او بابیان اینکه این فضا هم تهدید است و هم فرصت، اظهار داشت: باید با شناخت و آگاهی و با بصیرت تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم چون هجمه‌های دشمنان نسل جوان را تهدید می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در ادامه به آمار حوزه‌های مختلف انتظامی شهرستان اشاره کرد و افزود: در شهرستان امنیت خوبی برقرار است و نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش سرقت داشتیم.

وی ادامه داد: در کشف سرقت نیز ۱۲ درصد افزایش کشفیات داشتیم و ۱۷ درصد نیز دستگیری سارقان افزایش‌یافته است.

ساکی گفت: در برخورد با اراذل ‌و اوباش با جدیت وارد کارشده‌ایم و در این زمینه تعدادی از آن‌ها دستگیر و با هرکسی که بخواهد آسایش شهروندان را مختل کند با شدت برخورد می‌کنیم.

سرهنگ ساکی در بخش دیگری از سخنانش به دغدغه این روزهای باغداران نهاوندی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مکرر این عزیزان مبنی بر سرقت محصول گردو در شهرستان، این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با ورود دادستان شهرستان تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: تا پایان شهریورماه هرگونه معامله و خریدوفروش گرد در شهرستان نهاوند ممنوع است و باکسانی که از این موضوع سرپیچی کنند طبق قانون برخورد می‌شود و گردو آن‌ها توقیف و مغازه آن‌ها پلمپ خواهد شد.

وی گفت: در راستای برخورد با این موضوع در روزهای اخیر چندین سارق باغات گردو دستگیر شدند و مقدار ۳ و نیم تن گردو قاچاق در روستای دهفول نهاوند توقیف و پرونده قضایی تشکیل شد.

ساکی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در بحث نزاع و درگیری در شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم ولی با توجه به حضور به‌موقع پلیس در این نزاع‌ها خوشبختانه آمار قتل کاهش داشته است.

وی افزود: در چند روز گذشته در شهرستان بیش از ۳۲ تن مرغ زنده در چند عملیات کشف‌شده است که با همکاری اداره صمت به کشتارگاه و در شهرستان توزیع‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه محرم وظیفه نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در هیئت‌ها بر عهده نیروی انتظامی است و این نیرو بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا با همکاری دستگاه قضایی عمل کرده و قانون را اجرا می‌کند و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما