تازه های سایت

کد مطلب: 42694
19. مرداد 1399 - 8:54
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان پروژه‌های نیمه‌کاره‌ آموزش و پرورش نهاوند در اولویت برنامه‌های این اداره کل است، گفت: به جد تلاش خواهیم کرد که با جذب اعتبارات ملی، هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها را به مرحله‌ بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسین مرادی در بازدید از پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌کاره‌ آموزش و پرورش نهاوند در اولویت برنامه‌های این اداره کل است، اظهار داشت: به جد تلاش خواهیم کرد که با جذب اعتبارات ملی، هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها را به مرحله‌ بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: آموزشگاه ابن‌سینا شهرک شهید حیدری تا به امروز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت کار داشته است و تمام تلاش ما این است که این پروژه را قبل از شروع سال تحصیلی جدید تحویل بدهیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه در راستای رفع موانع پروژه‌ها از هیچ تلاش و پیگیری دریغ نخواهیم کرد، اظهار داشت: ما خواستار توجه بیش از پیش به بحث ساخت و نوسازی مدارس در شهرستان هستیم و برای جذب خیّرین مدرسه‌ساز کشوری به شهرستان نهاوند نیز برنامه‌های بسیار خوبی در دستور کار داریم.

شهبازی افزود: همانگونه که قبل از انتخابات مجلس به مردم شریف شهرستان قول داده بودم، تمام حقوق نمایندگی بنده به حسابی واریز می‌شود که در اختیار مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان است و صرف ساخت مدرسه خواهد شد.

در پایان این بازدیدها، تفاهم نامه‌ای بین نماینده شهرستان و اداره کل نوسازی مدارس استان منعقد شد که طبق این تفاهم‌نامه، با مشارکت مالی شخص نماینده و اداره کل نوسازی استان، در روزهای آتی کلنگ آغاز پروژه‌ی آموزشگاه ۱۲ کلاسه‌ای در محل آموزشگاه محلاتی کنونی زده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما