تازه های سایت

کد مطلب: 42535
5. مرداد 1399 - 15:02
امام‌جمعه نهاوند گفت: در عملیات غرورآفرین مرصاد نقش مهم و اثرگذار شهیدان گران‌قدر حاج میرزا سلگی و صیاد شیرازی کم‌نظیر بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: 5 مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد است که در این عملیات منافقین نابود شدند و رزمندگان همدانی حماسه آفریدند.

وی اظهار داشت: در این عملیات رزمندگان استان همدان به‌خوبی موفق شدند منافقین را زمین‌گیر کنند و با کمک نیروهای سپاه و ارتش و بسیج تعداد زیادی از خائنین به وطن را از بین ببرند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در عملیات مرصاد دو شهید بزرگوار شهید صیاد شیرازی و شهید حاج میرزا سلگی نقش مهمی داشتند و با سازمان‌دهی نیروها درسی فراموش‌نشدنی به منافقین دادند.

وی ادامه داد: در تنگه چهار زبر رزمندگان استان همدان تحت امر حاج میرزا سلگی وقتی جلوی منافقین را سد کردند و جلوی پیشروی این عوامل استکبار را گرفتند نقش هوانیروز ارتش و شهید صیاد شیرازی کم‌نظیر بود.

مغیثی گفت: وقتی منافقین زمین‌گیر شدند شهید صیاد شیرازی در قلع‌وقمع منافقین و به درک واصل کردن این جنایتکاران نقش مهمی داشتند.

وی با اشاره به جنایت‌های منافقین اظهار داشت: آن‌ها تحت امر آمریکا، صدام و جنایتکاران دنیا بودند و در عملیات مرصاد با رشادت رزمندگان همدانی وعده خداوند محقق شد.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: امروز منافقین در خدمت دشمنان انقلاب اسلامی هستند و امریکا و صهیونیست‌ها از این گروهک جنایتکار حمایت می‌کنند.

وی در پایان گفت: سراسر عمر این گروهک به خیانت به کشور و کشتار مردم بی‌گناه سپری‌شده است و هر جا دشمنان بخواهند مشکلی برای کشور به وجود بیاورند این وطن‌فروشان در کنار دشمنان هستند ولی به یاری خدا کاری از پیش نخواهند برد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما