تازه های سایت

کد مطلب: 42318
20. تير 1399 - 13:02
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط استقلال خوب نیست به همین علت این تیم در مورد بازیکنان کرونایی خود واقعیت را نمی‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال و فولاد خوزستان اظهار کرد: به نظرم بازیکنان کرونایی استقلال حدود ۲۵ درصد نمی‌شوند. به هر حال شرایط  تیم  استقلال خوب نیست و در ۲ بازی قبل نتیجه نگرفته و خطر را حس می‌کند، به همین علت این تیم  فرافکنی کرده تا بازی نکند که کار قشنگی نیست

او ادامه داد: تیم استقلال ۳، ۴ بازیکن مصدوم دارد و برخی از بازیکنان این تیم هم مبتلا به ویروس کرونا هستند که حدود ۷، ۸ درصد می‌شوند. به هر حال برگزار نشدن بازی تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم مشخص کرد که سازمان لیگ تصمیم قاطعانه نمی‌گیرد.

ضعف مدیریتی در فوتبال کشورمان وجود دارد 

عربشاهی درباره اعلام نکردن نتایج تست کرونای بازیکنان استقلال و فولاد گفت: این موضوع ضعف مدیریتی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را نشان می‌دهد و بعضی‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی را به درستی اجرا نمی‌کنند. همچنین سازمان لیگ برنامه‌های خود را به صورت قاطع و کامل  انجام نمی‌دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت تیم پرسپولیس کرد: خوشبختانه پرسپولیس در ۲ بازی اخیر خود ۶ امتیاز گرفت و حدود ۹۰ درصد  آمادگی خوبی دارد، اما هنوز به وضعیت ایده آل خود نرسیده است. به نظرم این تیم در بازی بعدی خود برابر فولاد می‌تواند قهرمانی اش را مسجل کند.

پرسپولیس نباید تیم ماشین سازی را دست کم بگیرد 

او درباره بازی پرسپولیس برابر ماشین سازی گفت: تیم ماشین سازی دست و پا شکسته نیست و بازیکنان پرسپولیس نباید این تیم تبریزی را دست کم بگیرند و باید با همه توان خود در زمین مسابقه حاضر شوند تا ۳ امتیاز این بازی را بدست آورند.

او درباره اظهارات گل محمدی مبنی بر استعفایش در صورت برطرف نشدن مشکلات گفت: برخی از افراد با مطرح کردن چنین مسائلی قصد دارند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند. گل محمدی چندین سال برای پرسپولیس بازی کرده و یک پرسپولیسی اصیل است و موضوع استعفایش صحت ندارد.

اظهارات عضو هیئت مدیره استقلال  شوخی بود 

عربشاهی درباره اظهارات حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر ارسال جام قهرمانی با اسنپ به باشگاه پرسپولیس گفت: حجت نظری هیچ وقت خودش را خراب نمی‌کند تا از چشم هوداران بیفتد. اظهاراتش طنز و شوخی بوده و قصد بی احترامی نداشته است. همچنین او عضو شورای شهر است و ورزشگاه کاظمی را از پرسپولیس نمی‌گیرد.

بیرانوند پرسپولیس را فراموش نکند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی بیرانوند از پرسپولیس گفت: خیلی از بازیکنان آمدند و رفتند و به تیم پرسپولیس لطمه‌ای وارد نشد. بیرانوند زحمت زیادی کشیده است، اما او می‌داند که چقدر طرفدار دارد و هواداران برایش سنگ تمام گذاشتند. این دروازه بان در دوران حضورش در پرسپولیس ملی پوش شده است و باید قدردان باشد و هیچ وقت پرسپولیس را فراموش نکند.

او ادامه داد: به نظرم جدایی بیرانوند صدمه‌ای به پرسپولیس نمی‌زند و رادوشوویچ دروازه بان خوبی است و او می‌تواند جانشین مناسبی برای بیرانوند باشد. رادوشوویچ فوتبالیست حرفه‌ای است، چون در زمان نیمکت نشینی اعتراض نمی‌کرد و سایر بازیکنان باید از او درس بگیرند.

عربشاهی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس بتواند جشن قهرمانی را در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و بازی بعدی با فولاد بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه شما