تازه های سایت

کد مطلب: 42265
16. تير 1399 - 8:53
آمار روزانه ابتلا و مرگ بر اثر کرونا تابعی از وضعیت رعایت و عدم توجه به هشدارهای بهداشتی است و در این چنین شرایطی حضور مردم سراب های نهاوند نگران کننده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، چند روزی است که آمار ابتلا و مرگ ناشی از بیماری کرونا افزایشی شده و نفس بخش بهداشت و درمان را گرفته است.

در این چنین شرایطی در شهرستان نهاوند عده ای با بی توجهی محض به هشدارها و عدم رعایت دستورات بهداشتی فرصت را غنیمت شمرده و به قول خودشان از موقعیت استفاده کرده و به سراب ها و مرکز تفریحی رفته در حالی که نمی دانند با این کار چه خطری در کمین خود و خانواده آن ها نشسته و سلامت شهروندان را به خطر می اندازند.

در کنار این بی توجهی در سراب ها، عده ای بی اعتنا به شرایط جامعه حقوق شهروندان را زیر پا می گذارند و مراسم ختم و عروسی را برگزار می کنند تا این چنین شرایط نهاوند قرمز و بحرانی شود.

 

 

شهرستان نهاوند شاید از محدود شهرهای کشور باشد که بیشتر زمان کرونایی کشور را در وضعیت قرمز بوده است و شرایط سختی را تجربه می کند.

تصاویری که در ادامه می بینید مربوط به سراب های گیان و گاماسیاب نهاوند است که حجم خودروها نشان دهنده بی تفاوتی مردم به دستورات بهداشتی است.

برای این شهروندان انگار زحمت و تلاش شبانه روزی جامعه پزشکی اهمیتی ندارد و وضعیت قرمز کرونایی را اصلا درک نمی کنند و تا خدایی ناکرده کسی از خانواده بر اثر این ویروس ناشناخته مبتلا و یا فوت نشود شرایط را بحرانی نمی دانند.

شرایط ازدحام در سراب های نهاوند نشان می دهد عده ای بی اعتنا به شرایط و آمار افزاینده و صعودی مرگ هموطنانمان همچنان روانه تفریح و جمع های میهمانی در سراب ها هستند که شرایط نگران کننده ای برای نهاوند به وجود آورده اند.

 

 

ابتلای ۲۹۵ نفر به کرونا در نهاوند و مرگ تعدادی از شهروندان گویای این واقعیت است که شرایط در نهاوند عادی نیست و یک میهمانی و دورهمی در سراب ها در روز های بعد به بخش کرونا بیمارستان های نهاوند ختم می شود.

با وجود این که راه ورود به سراب گاماسیاب نهاوند بسته شده و ورود ممنوع است اما مردم بی تفاوت نسبت به شیوع ویروس کرونا در کنار جاده خودروهای خود را پارک کردند و در حال تفریح هستند. این در حالی است که ۲ شهرستان نورآباد استان لرستان و نهاوند به خاطر بعد مسافتی تقریبا یکسان از این منطقه به عنوان یک تفرجگاه استفاده می کنند و متاسفانه شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز بوده و نورآباد هم وضعیت مناسبی ندارد.

کاش مردم فقط برای یک مدت خود را قرنطینه کنند و به خاطر یک گردش و تفریح چند ساعته با سلامت سایر افراد بازی نکنند و با درک شرایط بدانند که این روزها فرصت مناسبی برای حضور در سراب های نهاوند نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما