تازه های سایت

کد مطلب: 42213
12. تير 1399 - 8:57
خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا با حضور در گلزار شهدای نهاوند به مقام شامخ سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به‌رسم هرساله در ایام دهه کرامت خادمان حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در شهرستان نهاوند حاضر شدند اما با توجه به شرایط کرونایی امسال مراسمی به‌ صورت عمومی برگزار نکردند و به‌صورت محدود و با رعایت کامل دستورات بهداشتی و الزام استفاده از ماسک مراسمی در شهرستان نهاوند اجرا کردند.

خادمان حرم رضوی به همراه امام ‌جمعه نهاوند و خانواده شهید سلگی با حضور در کنار مزار این سردار دلاور سپاه اسلام به همراه پرچم متبرک بارگاه امام رضا (ع) به مقام شامخ سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی و شهدای شهرستان نهاوند ادای احترام کردند.

خدام حرم رضوی در این مراسم با نثار فاتحه و اهدای شاخه گل یاد شهید سلگی و همه شهدای شهرستان نهاوند را زنده نگه داشتد.

خادمان بارگاه امام هشتم سپس با حضور در مرقد مطهر شاهزاده محمد (ع) نهاوند با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با تعدادی از خیرین نهاوندی دیدار کردند.

ادای احترام به مقام رفیع شهید گمنام آرمیده در حوزه علمیه خواهران نهاوند و قدردانی از تعدادی از خواهران برتر در حوزه‌های عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های خادمان حرم مطهر رضوی در نهاوند بود.

دیدگاه شما