تازه های سایت

کد مطلب: 42092
3. تير 1399 - 8:43
فرماندار نهاوند گفت: شهرستان اصلاً در شرایط عادی نیست و وضعیت بحرانی را تجربه می‌کنیم و شهروندان باید دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در شورای آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: متأسفانه مردم خطر کرونا را جدی نگرفته‌اند و همچنان در تجمعات شلوغ شرکت می‌کنند که این موضوع نگران‌کننده است.

وی اظهار داشت: شهروندان حتماً از ماسک استفاده کنند و باید شهروندان آگاه شوند و خطر را جدی بگیرند که نقش آموزش‌وپرورش و رسانه‌ها در این آگاه‌سازی مهم است.

ناصری افزود: برخی از همشهریان وضعیت خطرناک کرونایی را باور ندارند و نمی‌دانم چرا موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند؟

فرماندار نهاوند گفت: عده کمی با رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، عظمت و فرهنگ چند هزارساله نهاوند را زیر سؤال برده‌اند.

وی بابیان اینکه اگر مردم ما را مانند موج اول همراهی نکنند شرایط سختی پیش رو خواهیم داشت، افزود: از مردم درخواست داریم خطر کرونا را جدی بگیرند و با شرکت در مراسم عزا و عروسی باعث پشیمانی خود و خانواده نشوند.

ناصری اظهار داشت: برخی بدون توجه به هشدارها مراسم عزا و عروسی را با تجمع جمعیتی برگزار می‌کنند که نگران‌کننده است.

وی با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان نهاوند عنوان کرد: مهم‌ترین اصل پیشگیری از این بیماری در خانه ماندن، زدن ماسک و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ و مراسم‌های عروسی و عزا است.

فرماندار نهاوند گفت: کسانی که در مراسم‌ها حضور می‌یابند باید بدانند چند روز بعد باید در بخش کرونا بستری شوند و باید بدانند که اوضاع شهرستان نهاوند اصلاً مطلوب و عادی نیست و شرایط سختی را تجربه می‌کنیم.

شهرستان نهاوند با تعداد ابتلای 194 بیمار بعد از همدان در رتبه دوم ابتلای به بیماری کرونا قرار دارد و نکته نگران‌کننده برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی در این شهرستان با جمعیت‌های زیاد است.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

عجب مسئولین بی عرضه ای شهرستان نهاوند دارد ، چرا جلوی برگزاری مراسم تجمعی مانند عروسی و عزا را نمی گیرند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!1

دیدگاه شما