تازه های سایت

کد مطلب: 42039
29. خرداد 1399 - 8:07
تغییر رئیس شبکه بهداشت و درمان، مدیر جهاد کشاورزی و رئیس شرکت توزیع نیروی برق نهاوند در کمتر از یک هفته نشان داد تغییرات مدیریتی در نهاوند تداوم خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، تغییر 3 مدیر نهاوندی در کمتر از 4 روز با واکنش‌های متعددی مواجه شد و نشان داد که تغییرات مدیریتی همچنان ادامه دارد و شاید به ساختمان فرمانداری هم برسد.

اواخر فروردین امسال بود که باوجود شرایط کرونایی تغییرات مدیریتی در نهاوند آغاز شد و با معرفی مدیر آموزش‌وپرورش شتاب گرفت.

با حضور پورداود مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان و پس از گمانه‌زنی‌های فراوان محمدحسین دارایی به‌عنوان رئیس اداره آموزش و پروش نهاوند انتخاب شد و از زحمات خانم نسرین ساکی سرپرست چندماهه این اداره قدردانی شد.

تغییر مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند از دیگر اتفاقات پرحاشیه‌ای بود که اتفاق افتاد و یک گزینه بومی جای خود را به دیگر همشهری نهاوند داد و دو کشتی‌گیر سابق استان تودیع و معارفه شدند.

در این اداره مهرداد سعدی نژاد جای خود را به رامین درویشی داد که سابقه ریاست اداره ورزش در شهرستان بهار را در کارنامه خود داشت.

معرفی سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از دیگر اتفاقاتی بود که در هفته گذشته رخ داد و نقی کاکاوند از کارمندان این اداره به‌جای بیژن ترابیان به‌عنوان سرپرست معرفی شد.

در حکم متین مدیرکل صمت استان کاکاوند به‌عنوان سرپرست معرفی‌شده است تا احتمالاً گزینه نهایی پس از مدتی معرفی شود.

در فاصله کمتر از 4 روز نیز مراسم تودیع و معارفه 3 مدیر دستگاه‌های اجرایی نهاوند برگزار شد و روسای ادارات جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و شرکت توزیع برق نهاوند معرفی شدند.

جهاد کشاورزی ازجمله دستگاه‌هایی است که همیشه تغییرات مدیریتی در آن با حاشیه همراه بوده است و این بار نیز پس از حدود یک سال از سرپرستی علی کمالی نژاد مدیر بومی این شهرستان حسین فضلی که سابقه مدیریت در جهاد همدان و اسدآباد را در کارنامه داشت برای چند هفته جایگزین کمالی نژاد بود.

از ابتدا هم مشخص بود که فضلی در نهاوند ماندنی نیست و پنج‌شنبه هفته قبل کریم حاجی باباعلی با حکم مدیرکل جهاد سازندگی استان همدان به‌عنوان مدیر جهاد کشاورزی نهاوند معرفی شد.

24 خرداد نیز رضا شیردره رئیس شرکت توزیع برق نهاوند گه از مدیران موفق شهرستان و اتفاقاً غیربومی هم بود به ملایر رفت و به‌عنوان مدیر این شهرستان و قائم‌مقام مدیرعامل استان معرفی شد.

با حضور جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع استان و فرماندار نهاوند منصور غلامی ذاکری که مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر برنامه‌ریزی توزیع برق استان بود به‌عنوان مدیر بومی و جدید برق شهرستان نهاوند معرفی شد.

در آخرین تغییرات مدیریتی در شهرستان نیز روز گذشته رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان نهاوند در میان شرایط قرمز کرونایی نهاوند تغییر کرد و یکی از جراحان بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان به‌عنوان رئیس جدیدی معرفی شد.

در مراسمی که در فرمانداری نهاوند برگزار شد سیامک دانشور طی ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به‌عنوان سرپرست مدیریت شبکه بهداشت و درمان نهاوند منصوب شد و از زحمات مومنعلی دارابی تقدیر شد.

طبق شنیده‌ها احتمال تداوم تغییرات در نهاوند به سمت ساختمان فرمانداری وجود دارد و گزینه‌های متعددی برای معاونت‌های این فرمانداری مطرح است که باید دید در روزهای آینده اوضاع چگونه پیش می‌رود.

البته تغییرات مدیریت در سطح ادارات شهرستان نهاوند همچنان ادامه خواهد داشت و گذر زمان نشان می‌دهد این تغییرات مثبت و سازنده بوده است یا نه.

دیدگاه شما