تازه های سایت

کد مطلب: 42038
29. خرداد 1399 - 8:05
شهردار شهر برزول نهاوند گفت: بر اثر بی احتیاطی حدود 50 هکتار از مزارع دیم گندم و جو اطراف شهر برزول دچار حریق شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به بارندگی های خوب امسال کشاورزان نسبت به برداشت از مزارع دیم بسیار خوشبین بودند اما متاسفانه بر اثر سهل انگاری و وقوع این اتش سوزی باعث وارد شدن خسارت فراوان به کشاورزان زحمت کش شد.

وی افزود: دو شب پیش نیز گزارش آتش سوزی به دست ما رسید که با اقدام به موقع توانستیم از هر گونه خسارت احتمالی جلوگیری کنیم.

مرادی ضمن توصیه مردم به دقت عمل بیشتر در این ایام گفت: متاسفانه هر ساله در این ایام بر اثر سهل انگاری و عدم رعایت نکات ایمنی شاهد اتش سوزی مزارع و از بین رفتن زحمات یکساله کشاورزان هستیم.

شهردار برزول اظهار داشت: با توجه به تجربیات گذشته امسال جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل و عملکرد بهتر در اطفاء حریق احتمالی نواقص تجهیزات تا حد امکان برطرف شده است و برای مقابله با اتش سوزی در امادگی کامل هستیم.

وی عنوان کرد: با وجو خاموش کردن اتش با کمک اتش نشانی و مردم ولی متاسفانه ۵۰هکتار از مزارع گندم و جو اطراف شهر برزول طعمه حریق شد.

وی افزود: علت این آتش سوزی عوامل انسانی است که آتش نشانی شهرداری برزول در دومرحله با تغییر جبهه کاری آتش سوزی را مهار کرد.

مرادی گفت: سال گذشته نیز در این ایام ۲۰ مورد اطفای حریق در مزارع و گندم زارهای اطراف برزول توسط واحد آتش نشانی این شهرداری انجام گرفته است.

 

دیدگاه شما