تازه های سایت

کد مطلب: 41913
17. خرداد 1399 - 8:25
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: به منظور برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم که از ۱۷ خرداد آغاز می‌شود، مقدمات لازم برای اجرای پروتکل های بهداشتی فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسین دارایی اظهار کرد: : به منظور برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم که از امروز آغاز می‌شود، مقدمات لازم برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی فراهم شده است.

وی گفت: امتحان نهایی پایه دوازدهم با توجه به تاثیر آن در کنکور از استرس لازم برای دانش آموزان برخوردار است و ما نمی‌خواهیم که استرس ناشی از ابتلا به کرونا نیز به آن افزوده شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند به مهمترین اقدامات انجام شده برای برگزاری امتحانات پایه دوازدهم اشاره کرد و بیان کرد: علاوه بر هماهنگی برای ضدعفونی حوزه‌های امتحانی در روز‌های امتحان، برای تمام حوزه‌های امتحانی دستگاه تب‌سنج تهیه شده و از دانش‌آموزان در بدو ورود به حوزه‌ها تب‌سنجی خواهد شد.

وی گفت: به منظور پیشگیری از انتقال این ویروس، زدن ماسک توسط دانش‌آموزان و عوامل اجرایی اجباری اعلام شده و علاوه بر آن تاکید شده که توزیع اوراق امتحانی باید الزاما با دستکش انجام شود.

دارایی افزود: برای تهیه مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده نیز از سوی این اداره به صورت متمرکز اقلام مورد نیاز تهیه شده که در اختیار حوزه‌های نهایی قرار می‌گیرد.

وی گفت: به منظور یاداوری نکات بهداشتی بنر‌هایی نیز تهیه شده که موارد و دستورالعمل‌هایی بهداشتی در محل برگزاری امتحان نصب خواهد شد و در چیدمان صندلی‌های دانش‌آموزان فاصله‌های فیزیکی دو متر نیز لحاظ شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند تصریح کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در هر حوزه یک مراقب بهداشت نیز حضور خواهد داشت تا بر امور بهداشتی و سلامت دانش آموزان نظارت لازم را اعمال کنند.

وی با بیان اینکه به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امسال تعداد حوزه‌ها بیشتر شده تا تجمعات دانش‌آموزی کمتر باشد گفت: این اطمینان خاطر را به دانش آموزان و خانواده‌ها می‌دهیم که امتحانات با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در محیطی آرام برگزار خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی در این ارتباط نیست‌.

انتهای پیام/

دیدگاه شما