تازه های سایت

کد مطلب: 41733
3. خرداد 1399 - 7:40
شهردار نهاوند گفت: به منظور ادامه عملیات فاز اول اجرای طرح ساماندهی پیاده‌راه سعدی نهاوند ۲۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح احداث پیاده‌راه سعدی از جمله سه طرح مصوب بازآفرینی شهری است که حدود دو سال پیش به تصویب ستاد بازآفرینی کشور رسید و برای اجرا به ما ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از اوایل سال گذشته آغاز شد و مغازه‌داران همکاری خوبی در این زمینه با ما داشتند گفت: این خیابان که از شلوغ‌ترین خیابان‌های نهاوند است متأسفانه به علت عدم رعایت قانون توسط دست‌فروشان به مکانی نامناسب تبدیل‌ شده بود که این مساله مورد اعتراض مغازه‌داران و مردم قرار داشت.

شهردار نهاوند در خصوص اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح افزود: با شروع عملیات اجرایی در فاز اول با همکاری ادارات خدماتی امکانات زیرساختی مانند تامین گاز، برق، آب، مخابرات، کف فرش و اصلاح جداول انجام شد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای اجرای زیرساخت‌های لازم ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: به منظور ادامه عملیات طرح ساماندهی خیابان سعدی امسال ۲۵ میلیارد ریال اختصاص یافته که از دو هفته پیش با توجه شروع کارهای عمرانی فعالیت مجدد در آن آغاز شده است.

وی گفت: با اجرای این طرح که با استفاده از نقشه‌برداری‌های کارشناسی انجام شده وضعیت خوبی در مرکز شهر هم به لحاظ ترافیکی و هم به لحاظ زیباسازی به وجود می‌آید.

حسین‌پور به دیگر طرح‌های در دست اقدام شهری نهاوند پرداخت و گفت: در حال حاضر طرح‌های عمران شهری خوبی مانند ساماندهی تپه ابوذر، طرح چهارباغ ورودی کرمانشاه و ساماندهی بخشی از مسیل شهر در دست اقدام است که اغلب آنها در شرف تکمیل بوده و با بهره‌برداری از آنها سیمای شهری مطلوب و توسعه‌یافته‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما