تازه های سایت

کد مطلب: 41731
2. خرداد 1399 - 14:07
شهید مدافع حرم سردار حاج حسین همدانی معتقد بودند عملیات الی بیت‌المقدس با آزادسازی خرمشهر تمام نشده است و تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت و مطمئنم جوانان این سرزمین که از نسل و وارثان دفاع مقدس هستند سرزمین‌های اشغال‌شده را هم آزاد می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، تقارن زیبای روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات الی بیت‌المقدس فرصت مناسبی است تا بخشی از سخنان سردار شهید حاج حسین همدانی حبیب سپاه در مورد عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی قدس شریف را بازخوانی کنیم.

سردار شهید همدانی با اشاره به لزوم مبارزه علیه رژیم صهیونیستی دریکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام می‌کند: عملیات الی بیت‌المقدس تا نابودی این رژیم به دست جوانان ایران اسلامی ادامه دارد.

این شهید مدافع حرم می‌گوید: جمهوری اسلامی مدل مقاومت ارائه کرده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

این سردار سرافراز ادامه می‌دهد: عملیاتی که ما انجام دادیم عملیات الی بیت‌المقدس بوده است؛ متأسفانه امروز مجموعه رسانه‌های ما و جاهای دیگر این کلمه “الی ” رادارند برمی‌دارند.

شهید همدانی می‌گوید: عملیات الی بیت‌المقدس هنوز ادامه دارد و چند قسمت دیگر این عملیات انجام‌شده است و این عملیات تا آزادسازی قدس ادامه دارد.

وی در ادامه سخنانش در این برنامه اظهار می‌کند: در شرایطی که ما در زمان عملیات الی بیت‌المقدس ازنظر دشمنان در موضوع ضعف بودیم ولی گفتیم ما هدفمان متعالی است و ما نه‌تنها خرمشهر را آزاد می‌کنیم؛ بلکه

سرزمین‌های اشغال‌شده را هم آزاد می‌کنیم و مطمئنم انشا الله جوانان این سرزمین که از نسل و وارثان دفاع مقدس هستند این اتفاق (آزادسازی فلسطین) را انجام خواهند داد.

 

برای دانلود کلیک کنید

 

 

دیدگاه شما