تازه های سایت

کد مطلب: 41713
1. خرداد 1399 - 14:02
امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکا، صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه عامل و منشأ همه مشکلات و جنگ‌های دنیا هستند و ویروس مرگبار فتنه و دشمنی آن‌ها گریبان کشورهای اسلامی را گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: آخرین جمعه ماه رمضان که به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری شده است یادگار امام راحل است که نشان‌دهنده دوراندیشی ایشان برای فراموش نکردن مسئله اول جهان اسلام است.

وی اظهار داشت: درحالی‌که مثلث شوم غربی، عربی و عبری مسئله فلسطین را تمام‌شده می‌دانستند و سازشکاران تسلیم صهیونیست‌ها شده بودند و تن به ذلت دادند در این شرایط انقلاب اسلامی شرق و غرب را لرزاند و جهان را متوجه این حقیقت کرد که فلسطین زنده است و مبارزه و قیام تا آزادی قدس ادامه داشته باشد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دفاع از مظلوم از اصول انقلاب اسلامی و از ضروریات دین اسلام است و همان‌طور که امام علی (ع) فرمود باید یاور مظلوم و دشمن ظالم باشیم و این دستور دین ما است که از ستم دیدگان حمایت کنیم.

وی ادامه داد: امروز نظام سلطه، صهیونیسم جهانی و مرتجعین عرب منطقه و در رأس آن‌ها آل سعود منشأ همه مظالم، جنگ‌ها و ویرانی‌ها هستند و مشکلات منطقه از جانب آن‌ها است.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به شرایط امروز دنیا گفت: امروز دنیا گرفتار ویروس کرونا شده و 5 میلیون انسان را گرفتار کرده ولی ویروس مرگبار و جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی سال‌ها است که ده‌ها میلیون مسلمان را در آتش جنگ و نزاع و اختلافات می‌سوزاند که نمونه‌های آن را در فلسطین و عراق و سوریه و یمن مشاهده می‌کنیم.

وی عنوان کرد: این اقدامات به دستور امریکا و با اجرای مرتجعین منطقه انجام می‌شود و امام راحل به زیبایی فرمودند که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید چون همه مشکلات از جانب آن‌ها است.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: امسال به خاطر کرونا راهپیمایی برگزار نمی‌شود ولی واجب است به صحبت‌های روز قدس رهبر معظم انقلاب که از شبکه‌های مختلف پخش خواهد شد گوش فرا دهیم.

وی افزود: ابراز انزجار از جنایت‌های آمریکا و صهیونیست‌ها از محبوب‌ترین کارها و شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل از مهم‌ترین اقدامات است.

حجت‌الاسلام مغیثی در پایان گفت: انشا الله خداوند متعال بشریت را از شر ویروس کرونا و امت اسلامی و مستضعفان جهان را از شر ویروس بدتر از کرونا یعنی بلا و فتنه آمریکا، صهیونیست‌ها و آل سعود رهایی بخشد و سایه آشوب‌ها و جنگ‌ها را از سر مسلمانان برطرف کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما