تازه های سایت

کد مطلب: 41648
28. ارديبهشت 1399 - 8:02
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: پس از گذشت ۳ماه از تعطیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مدارس نهاوند بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسین دارایی ,مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: مدارس شهرستان نهاوند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت یک ماهه خود را آغاز کردند.

دارابی بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا، مدارس کل کشور از امروز شنبه به مدت یک ماه به منظور رفع اشکالات درسی دانش آموزان و ارائه مطالب آموزشی به دانش آموزانی که به هر دلیلی امکان استفاده از فضای مجازی را نداشته اند، بازگشایی شدند.

اوگفت: در نهاوند نیز با توجه به تشکیل جلسات متعدد، بازدید میدانی از وضعیت ضدعفونی و گندزدایی مدارس و تمهیداتی که از چندین روز قبل اندیشیده شده بود، این بازگشایی به صورت بسیار مطلوب، با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: با توجه به اینکه اکثر قریب به اتفاق دانش آموزان، آموزش های لازم را در بستر شبکه شاد دریافت کردند، حضور دانش آموزان در مدارس به صورت کنترل شده، محدود و صرفاً جهت رفع اشکالات بود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما