تازه های سایت

کد مطلب: 41607
24. ارديبهشت 1399 - 14:19
مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج میرزامحمد سلگی در گلزار شهدای شهرستان نهاوند با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار سرافراز دوران دفاع مقدس شهید حاج میرزامحمد سلگی فردا پنج شنبه مراسمی با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی در گلزار شهدای شهرستان نهاوند برگزار می شود.

مراسم چلمین روز شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی، رئیس ستاد لشگر انصارالحسین(ع) و فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) در دوران دفاع مقدس، دلاور و جانباز جبهه های جنگ، مبارزه مستحکم جاده فاو-ام القصر، سردار گمنام عملیات مرصاد کسی که رهبر انقلاب مشتاق دیداش بود، در کنار مزار مطهر این شهید عزیز برگزار می شود.

این مراسم از ساعت 15:30 فردا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان و جانبازان دوران دفاع مقدس و راوی کتاب ارزشمند آب هرگز نمی میرد روز 14 فروردین امسال پس از عمری مجاهدت و ایثاردر راه اسلام و انقلاب بر اثر شدت جراحات شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.

شهید سلگی در آخرین روزهای عمر با برکتشان در بیمارستان به برادرانش اعلام می کنند با توجه به شیوع بیماری کرونا در صورتی که ایشان به رحمت ایزدی پیوستند برای اینکه برای مردم مشکلی پیش نیاید از برگزاری مراسم ختم خودداری کنند به همین دلیل پس از شهادت ایشان پیکر مطهر شهید سلگی غریبانه و شبانه به خاک سپرده شد.

خدایا ! خیلی سرگردانم و نمیدانم به کجا میروم ، خدایا! خودم را هیچ و پوچ میدانم و گرفتارم و در ابتدای راه ، خدایا! شهادت در راه تورا دوست دارم ولی احساس میکنم لیاقت آن را ندارم اما به عفو و بخشش تو امیدوارم
(گزیده ای از دست نوشته های شهید جانباز سردار حاج میرزا محمد سلگی)

 

دیدگاه شما