تازه های سایت

کد مطلب: 41594
24. ارديبهشت 1399 - 10:07
کورش قپانوری گفت: در روزهایی که خیلی از مشاغل به خاطر کرونا تعطیل هستند طرح کمک مومنانه از طرف رهبر معظم انقلاب کم نظیر بود و تأثیر زیادی در کمک به نیازمندان داشت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، کورش قپانوری، فوتبالیست سابق نهاوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛ در مورد رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: در شرایط کرونایی و درحالی ‌که خیلی از نیازمندان نیاز به کمک داشتند حرکت بسیار خوبی در کشور شکل گرفت.

وی افزود: باتدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب طرح کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان واقعی کشور شکل گرفت و مردم نیز جانانه پای‌کار آمدند.

بازیکن سابق تیم‌های هپکو اراک و الوند همدان ادامه داد: با همکاری مردم و به‌ خصوص با تلاش بسیجیان و گروه‌های جهادی که نقش محوری در این رزمایش داشتند در مدت کوتاهی تلاشی همه‌جانبه شکل گرفت و اقلام غذایی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

قپانوری گفت: به نظر من کمک های مومنانه یکی از بهترین کارهای ممکن در این روزهای سخت بود که بازهم موج اتحاد و همدلی را در کشور به راه انداخت و از شدت ناراحتی این روزها کم کرد.

مربی فوتبال پایه در نهاوند با اشاره به تأثیرات فراوان کمک‌های مردمی اظهار داشت: از کسانی که تمکن مالی دارند درخواست می‌کنم که در ماه رمضان به کمک و دستگیری از نیازمندان اقدام کنند.

وی افزود: در روزهایی که اکثر مشاغل تعطیل است و تحریم‌های ظالمانه هم اقتصاد کشور را زیر فشار قرار داده این حضور مردمی توانست بسیاری از سفره‌های خالی را پرکرده تا نیازمندان واقعی جامعه زیر بار فشارهای اقتصادی خرد نشوند.

مربی باشگاه فوتبال یاران کورش نهاوند ادامه داد: ماه رمضان و رزمایش کمک مومنانه فرصت مناسبی است تا به برادران و خواهران نیازمند خود یاری‌رسانیم تا خدایی نکرده کسی در این روزها و شب‌های سخت گرسنه نخوابد و شرمنده فرزندانشان نشود.

بازیکن سابق تیم های سایپا تهران و نفت آبادان به نقش سپاه و بسیج در این رزمایش اشاره کرد و گفت: نقش گروه‌های بسیجی و جهادی مانند همیشه پررنگ بود و بچه‌های سپاه نیز مانند همیشه خوش درخشیدند.

قپانوری در پایان گفت: همه مردم کشور سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که در هر شرایطی یار ولایت و مردم هستند و در نهاوند نیز مردم واقعاً پای‌کار بودند و ما نیز در حد توان در این رزمایش حضور داشتیم و در کنار جامعه ورزش گوشه کوچکی از کار را گرفتیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما