تازه های سایت

کد مطلب: 41590
23. ارديبهشت 1399 - 16:02
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: از ابتدای شروع به ویروس کرونا تا امروز در شهرستان نهاوند 130 نفر مبتلا شده‌اند که خوشبختانه فقط 9 نفر هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم همچنان به دستورات بهداشتی عمل کنند چون شرایط هنوز عادی نشده است.

وی اظهار داشت: کادر درمانی زحمات زیادی در این هفته‌ها متحمل شده‌اند و باید با رعایت موارد بهداشتی از ابتلای افراد جدید به این بیماری جلوگیری شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: از ابتدا تا امروز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در نهاوند 130 نفر بوده است که با تلاش کادر درمانی درصد بسیار بالایی از این بیماران باحال مساعد از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 9 بیمار در بیمارستان بستری هستند که جای قدردانی از کادر درمانی دارد.

دارابی با اشاره به شرایط شهرستان اظهار داشت: شهرستان نهاوند هم‌اکنون در وضعیت زرد قرار دارد که مردم باید بدانند خطر کرونا همچنان جدی و جای نگرانی دارد.

وی گفت: تعداد افراد مشکوک از ابتدا تا امروز در نهاوند 313 نفر بوده است و خوشبختانه با تلاش کادر درمانی آمار بهبودی بیماران کرونایی در نهاوند از همدان بالاتر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: متأسفانه در تاکسی‌ها و پمپ‌بنزین‌ها مشکلاتی وجود دارد که باید شرایط بهداشتی بیشتر رعایت شود.

وی ادامه داد: در باشگاه‌های ورزشی هم مشکل‌داریم که با همکاری نیروی انتظامی 2 باشگاه ورزشی پلمپ شده‌اند و 2 قلیان سرا نیز به دلیل احتمال شیوع کرونا پلمپ شدند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شب قدر گفت: از همه روزه‌داران مؤمن درخواست داریم که در این شب‌ها ضمن دعای خیر برای بیماران و کادر درمانی به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه کنند و یاری گر مدافعان سلامت باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما