تازه های سایت

کد مطلب: 41575
23. ارديبهشت 1399 - 9:24
مدیر مدرسه علمیه معصومیه با تأکید بر اهمیت گسترش فرهنگ معنوی رزمایش همدلی، گفت: با مساعدت‌های کریمانه خیرین و طلاب، بیش از ۱۰۰ بسته غذایی و اقلام بهداشتی به ارزش ریالی ۱۷ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، معصومه بحیرایی مدیر مدرسه علمیه معصومیه نهاوند اظهار داشت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه، طلاب مدرسه علمیه معصومیه نهاوند همچون دفعات گذشته با حضور جهادی خود با لبیک گفتن به بیانات رهبر معظم انقلاب با تمام توان وارد میدان شدند.

وی با بیان اینکه این سومین مرحله از کمک های مؤمنانه این مدرسه است، عنوان کرد: با مساعدت‌های کریمانه خیرین و طلاب، بیش از ۱۰۰ بسته غذایی و اقلام بهداشتی به ارزش ریالی ۱۷ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

بحیرایی با تأکید بر اهمیت گسترش فرهنگ معنوی رزمایش همدلی، مطرح کرد: یکی از راهبردهای انسانی و زیبای برون رفت از تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا در بین خانواده های کم برخوردار ، همین صحنه های زیبا و همدلی ها است که مسئولیت‌پذیری بیش از پیش مردم را به دنبال دارد.

وی با اشاره به بازدید حجت الاسلام مغیثی، امام جمعه نهاوند از فعالیت جهادگران مدرسه علمیه معصومیه، ابراز کرد: امام جمعه نهاوند در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های جهادی طلاب خواهر، خواستار توجه ویژه و حمایت از کارهای جهادی شد، چرا که نتیجه آن را ترویج روح ایمان و فرهنگ سخاوت در جامعه عنوان کرد.

دیدگاه شما