تازه های سایت

کد مطلب: 41542
21. ارديبهشت 1399 - 8:45
رئیس اداره امور عشایری نهاوند از احداث پروژه مخزن ذخیره آب 50 مترمکعبی و اجرای شبکه ی آبرسانی منطقه عشایری خوشکاخوره تازناب با اعتبار 200 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید ابوالقاسم بنی هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هدف از اجرای این پروژه استفاده از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و سلامت خانوار عشایر می باشد.

 وی افزود: این پروژه توسط اداره امور عشایری شهرستان به بهره برداری رسید که در این سامانه عشایری 35 خانوار از عشایر کوچ رو شهرستان مستقر می باشند.

گندزدآیی وضدعفونی کردن سامانه عشایری دره مهدی در روستای اسدآباد

رئیس اداره امور عشایری نهاوند همچنین گفت: در بدو ورود عشایر به سامانه عشایری دره مهدی واقع در روستای اسدآباد با هماهنگی دهیار روستای اسدآباد آقای جهانیان و اداره امور عشایری نهاوند منطقه اسکان عشایری با هدف جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به شرایط زندگی عشایر و ارتباط کمتر آنها با نقاط شهری خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلای عشایر به بیماری کرونا گزارش نشده است.

بنی هاشمی افزود: در این سامانه با اعتبار 200 میلیون تومان اقدام به احداث مخزن ذخیره آب 50 مترمکعبی و شبکه آبرسانی تا محل چادرهای عشایری شده است که این پروژه در حال حاضر در دست احداث می باشد و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیدگاه شما