تازه های سایت

کد مطلب: 41526
20. ارديبهشت 1399 - 8:56
امام‌جمعه نهاوند گفت: 2 هزار بسته غذایی در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در نهاوند در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مردم عزیز ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان کمک‌های خود را به سمت افراد آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان جامعه بردند که کار ارزشمندی است.

وی اظهار داشت: به یاری خدا در سطح کشور رزمایش کمک مؤمنانه به‌خوبی در حال اجرا است و خیرین با کمک‌های خود به کمک نیازمندان آمده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به انجام مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان گفت: با همکاری مردم مرحله دوم این رزمایش هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در مرحله اول 1000 بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توسط سپاه توزیع شد و در این مرحله 2 هزار بسته توزیع خواهد شد و انشا الله این کار تداوم داشته باشد.

مغیثی اظهار داشت: 1500 بسته سبد غذایی در این مرحله توسط گروه جهادی مسجد شهید حیدری، سپاه و بسیج، ستاد مردمی و کمک‌های خیرین در مصلا توزیع خواهد شد و 500 بسته نیز توسط آستان مطهر شاهزاده محمد (ع) نهاوند توزیع می‌شود.

وی با قدردانی از کمک‌های خیرین گفت: از همه عوامل این کمک‌ها تشکر می‌کنیم که به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و امیدواریم این کمک‌ها ادامه یابد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در شرایط سخت کرونا و درحالی‌که تحریم‌های دشمنان نیز وجود دارد و کسب‌وکارها تعطیل است این کمک‌ها خیلی مؤثر است.

وی ادامه داد: اگر مسئولان و دولت‌مردان به توصیه رهبر معظم انقلاب توجه کنند تا جهش تولید اتفاق بیفتد، تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی مردم کاهش می‌یابد.

مغیثی در پایان با اشاره به برکات ماه رمضان گفت: این ماه فرصت خوبی برای کمک به نیازمندان است و از مردم هم درخواست داریم کمک‌های خودشان را برای تهیه و توزیع اقلام غذایی در بین نیازمندان اختصاص دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما