تازه های سایت

کد مطلب: 41501
18. ارديبهشت 1399 - 8:57
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در جریان برگزاری جشنواره های علمی آموزشی که در سطح استان برگزار گردید معلمان این شهرستان موفق به کسب سه رتبه دوم در سطح استان شدند .

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد حسین دارایی اظهار کرد: در جریان برگزاری جشنواره‌های علمی آموزشی که در سطح استان برگزار شد معلمان این شهرستان موفق به کسب سه رتبه دوم در سطح استان شدند.

وی افزود: در این مسابقات نوشین زمانی در بخش درس پژوهشی و لیلا پیرایش در بخش تدوین سوالات عملکردی هر دو از دوره متوسطه اول موفق به کسب رتبه دوم و علی شهبازی دبیر هنرهای تجسمی این شهرستان نیز در جشنواره نو آوری در درس فرهنگ و هنر توانست مقام دوم استان را به دست آورد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: علاوه بر موففیت‌های دبیران این شهرستان در جشنواره‌های علمی آموزشی معصومه احمدوند آموزگار پایه اول نیازهای ویژه ذهنی مرکز آموزش استثنایی شهید مطهری این شهرستان موفق شد در جشنواره تجارب برتر تربیتی با ارائه مقاله راهکارهای بالا بردن صداقت در دانش آموزان رتبه برترداستان را به دست آورد.

وی در این زمینه گفت: این آموزگار در دوران کرونا به منظور ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ذهنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منزل آنها مراجعه کرده و به تدریس پرداخته بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما