تازه های سایت

کد مطلب: 41440
14. ارديبهشت 1399 - 8:03
رامین درویشی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، طی حکمی از طرف مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان رامین درویشی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند شد.

مراسم معارفه رامین درویشی در دفتر ناصری فرماندار نهاوند برگزار شد.

در این جلسه همچنین از زحمات مهردادی سعدی نژاد رئیس سابق اداره ورزش و جوانان نهاوند تقدیر شد.

در این جلسه که با حضور صولتی معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان و ناصری فرماندار نهاوند در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد و رامین درویشی به عنوان سرپرست جدید ورزش و جوانان نهاوند معرفی شد.

در این نشست کاوه صولتی معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: انتظار ما از سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نهاوند این است که تماما هم سو و هم راستا با برنامه های استان و شهرستان و همچنین شخص فرماندار فعالیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم آقای درویشی اداره شهرستان را به سمتی سوق دهد تا شاهد موفقیت های روز افزون وهم راستا با سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان باشیم و نسبت به امور و سیاست های ورزشی ناظر باشند.

وی گفت: با توجه به تاکیدات مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان همدان کارکنان باید از بدنه هیئت های ورزشی خارج شوند لذا انتظار داریم این مهم در شهرستان بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه فرماندار نهاوند، اظهار کرد: اداره ورزش نیازمند حمایت های همه جانبه استان و برنامه مدون است.

ناصری با بیان آقای سعدی نژاد علی رغم تنگ ناهای موجود مالی در حوزه های مختلف دستگاه های اجرایی اقدامات خوبی در راستای حمایت از هیئت های ورزشی فعال انجام دادند، افزود: نقاط ضعف و قوت باید بررسی شود و برای پیش برد اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش شود‌.

گفتنی است رامین درویشی پیش از این به مدت ۸ سال در اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن مشغول فعالیت بوده و از قهرمانان ملی کشتی نیز می باشد.

دیدگاه شما