تازه های سایت

کد مطلب: 41410
12. ارديبهشت 1399 - 12:19
مسئول روابط عمومی اداره بهزیستی نهاوند گفت: ۱۵۰ بسته غذایی و ۴ هزار بسته بهداشتی بین جامعه هدف توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مریم سلگی اظهار کرد: در ادامه کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیری که در اثر بیماری کرونا با تنگناهای مالی مواجه شده‌اند ۱۵۰ بسته غذایی و ۴ هزار بسته بهداشتی بین جامعه هدف بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

وی گفت: بسته‌های غذایی توزیع شده به ارزش ۵۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان است که با مشارکت‌های مردمی تهیه شده و بر اساس تعداد جمعیت خانوار بین جامعه هدف توزیع شده است.

مسئول روابط عمومی اداره بهزیستی نهاوند افزود: روز گذشته نیز ۴ هزار بسته بهداشتی که از سوی یکی از خیرین تهران ارسال شده بود بین مراکز تحت نظارت این اداره و جامعه هدف بهزیستی توزیع شد.

وی از ادامه برنامه‌های حمایتی ویژه جامعه هدف در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برنامه توزیع غذای خشک در نیمه ماه مبارک رمضان در یکی از پایگاه‌های پرآسیب شهرستان اجرا می‌شود که در این زمینه از خیرین تقاضا داریم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار این مرکز قرار دهند تا بتوانیم افراد و خانوارهای بیشتری را زیر پوشش قرار دهیم.

سلگی با اشاره به نذورات مردمی که در ایام شهادت حضرت علی(ع) انجام می‌شود گفت: امسال با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا چون پخت نذورات و توزیع آن از سوی خانوارها ممکن است باعث انتقال ویروس کرونا شود لذا از عموم شهروندان در خواست می شود مواد غذایی مورد نظر خود را به صورت خشک تحویل بهزیستی نهاوند دهند تا تحویل خانواده‌ها شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما