تازه های سایت

کد مطلب: 41331
7. ارديبهشت 1399 - 10:48
شهردار نهاوند گفت: پارک نواری چهارباغ به متراژ ۱۵ هزار متر مربع در ورودی جاده کرمانشاه به نهاوند در حال تکمیل است که تا کنون ۱۱ میلیارد ریال برای آن صرف شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با دعوت شهردار نهاوند عصر امروز رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان با سفر به این شهر از طرح‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری بازدید کردند.

پس از بازدید اعضای شورای اسلامی شهر همدان از طرحهای عمران شهری نهاوند شامل پیاده‌راه سعدی، پارک نواری چهارباغ در ورودی کرمانشاه، پروژه بام نهاوند و ساماندهی بخشی از مسیل شهر نهاوند نشست هم‌اندیشی با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورا در محل شهرداری نهاوند برگزار شد.

در این جلسه شهردار نهاوند گفت: در حال حاضر چهار پروژه مهم عمران شهری در نهاوند در حال اجراست که تعدادی از آنها در مرحله پایانی قرار دارند و با تکمیل آنها گام بزرگی در توسعه شهری برداشته می‌شود.

محمد حسین‌پور افزود: یکی از مهمترین طرح‌ها اجرای پروژه بام توریستی نهاوند است که در سطح ۱۲۰ هزار متر مربع اجرا شده و فاز اول آن در مرحله پایانی است و تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی افزود: پارک نواری چهارباغ به متراژ ۱۵ هزار متر مربع در ورودی جاده کرمانشاه به نهاوند از دیگر طرح‌های در دست اقدام و رو به پایان شهرداری است که تا کنون ۱۱ میلیارد ریال برای آن صرف شده است.

شهردار نهاوند پیاده‌راه سعدی را از دیگر طرح‌های عمران شهری عنوان کرد و گفت: این طرح از مصوبات ستاد بازآفرینی شهری است که در خیابان سعدی این شهر اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون کارهای زیربنایی و اجرای تاسیسات شهری در آن انجام و نقشه آن نیز تهیه شده که امیدواریم بتوانیم آن را در نیمه اول سال به اتمام برسانیم.

حسین‌پور افزود: به تازگی نیز کار ساماندهی بخشی از مسیل شهر نهاوند به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد ریال شروع شده که در نظر است این پروژه تابستان امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در پایان رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز پیشنهاداتی را در خصوص اجرای بهتر طرحهای در دست اقدام شهر نهاوند ارائه کرد.

 

انتهای پیام/ 3140/

دیدگاه شما