تازه های سایت

کد مطلب: 4128
15. آبان 1391 - 7:32
به گزارش سایت گرو: دکتر سنایی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی روستاهای بخش زرین دشت نهاوند که در مسجد روستای چناری برگزار شد، اظهار داشت: بخش زرین دشت نهاوند به مرکزیت شهر برزول دارای 15 روستا است که از این تعداد 13 روستا تحت پوشش خدمات شبکه آب و فاضلاب قرار دارند.
سایت گرو: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 روستای بخش زرین دشت نهاوند تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند

به گزارش سایت گرو دکتر سنایی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی روستاهای بخش زرین دشت نهاوند که در مسجد روستای چناری برگزار شد، اظهار داشت: بخش زرین دشت نهاوند به مرکزیت شهر برزول دارای 15 روستا است که از این تعداد 13 روستا تحت پوشش خدمات شبکه آب و فاضلاب قرار دارند.

وی اظهار داشت: در پنج سال گذشته برای توسعه و بهسازی روستاهای نهاوند کارهای بزرگی صورت گرفته و طرح هادی در 145 روستای نهاوند اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش و کوشش مسئولان بر این محور است که در کمترین زمان امکانات ضروری همانند مخابرت، برق، گاز و آب شرب بهداشتی به تمام روستاها تعلق گیرد، گفت: این امر از مهاجرت مردم روستا به شهر جلوگیری می کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون یک میلیارد و 380 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی برای بهسازی و اجرای طرح هادی روستاهای نهاوند هزینه شده است.

وی گفت: در حال حاضر در بیش از 86 درصد واحدهای مسکونی روستاهای نهاوند عملیات بهسازی و مقاوم سازی واحدها به پایان رسیده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای احداث واحدهای مسکونی مهر طرح ساخت واحدهای مسکونی مهر به تعداد 2700 دستگاه در شهرهای زیر 25 هزار نفر برزول، گیان و فیروزان در حال اجرا است که انتظار میرود با بهره برداری از این واحدهای مسکونی مشکل مسکن خانواده های بی بضاعت روستای حل شود.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه روستاها در فرایند های توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، افزود: بیکاری، مهاجرت، حاشیه نشینی شهری موجب توجه به توسعه روستایی و حتی تقدم آن بر توسعه شهری شده است.

وی گفت: توسعه روستایی فرایندی چند بعدی است که موضوع آن بهبود و ارتقا کیفیت زندگی اقشار فقیر و آسیب پذیر اجتماع است.

دیدگاه شما