تازه های سایت

کد مطلب: 41266
2. ارديبهشت 1399 - 7:57
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: ۵۸ فقره پرونده بهداشتی برای متخلفین واحدهای صنفی در نهاوند تشکیل گردید

به گزارش پایگاه خبری گرو، قاسم بازدار اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و طی بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای صنفی و مراکز عرضه‌کننده لوازم بهداشتی ۵۸ فقره پرونده بهداشتی برای متخلفان تشکیل شد.

وی افزود: با شروع اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، گشت‌های مشترک نظارتی با همکاری اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و نیروی انتظامی همه روزه به طور مرتب در سطح شهر برگزار شد و مراکزی مانند داروخانه، نانوایی‌ها، پمپ بنزین ، واحدهای عرضه‌کننده اقلام اساسی و مراکز عرضه‌کننده لوازم بهداشتی مورد بازرسی قرار گرفتند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: در این بازدیدها ابتدا به مراکزی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند اخطار لازم داده شد و در صورت تکرار یا بی‌توجهی نسبت به تذکرات، نسبت به آنها اعمال قانون شده و پرونده تشکیل و محکومیت‌های قانونی اعمال شد.

وی از کشف یک مورد احتکار تجهیزات بهداشتی خبر داد و گفت: در بازدیدها یک مورد احتکار با هوشیاری اداره صنعت و معدن و پلیس اطلاعات شناسایی شد که اداره تعزیرات به عنوان مرجع قضایی پس از تشکیل پرونده اقدامات قانونی را به عمل آورده و اقلام احتکار شده شامل دستکش و ماسک در بین جامعه هدف توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما