تازه های سایت

کد مطلب: 41265
2. ارديبهشت 1399 - 7:55
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه هدف ما در رزمایش کمک مومنانه عدالت در توزیع بین همه‌ نیازمندان است، گفت: طرح رزمایش کمک مومنانه استفاده از ظرفیت مردم برای خود مردم است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در دومین جلسه قرارگاه پشتیبانی رزمایش کمک مومنانه شهرستان نهاوند اظهار داشت: تاکنون ۴ هزار و ۱۰۰ خانوار نیازمند در سطح شهرستان شناسایی شده است.

وی افزود: لیست خانوارها اولویت‌بندی شده و هر نهاد و موسسه جامعه هدف مورد نظر خود را طبق لیست پوشش خواهد داد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه هدف ما در رزمایش کمک مومنانه عدالت در توزیع بین همه‌ نیازمندان است، اضافه کرد: طرح رزمایش کمک مومنانه استفاده از ظرفیت مردم برای خود مردم است.

وی اظهار داشت: هدف همه نهادهای حمایتی و موسسات خیریه یکی است، اما در نظر داریم برای جلوگیری از موازی‌کاری به صورت واحد در قالب قرارگاه رزمایش کمک مومنانه عمل کنیم.

مختاری ادامه داد: رزمایش در ماه مبارک رمضان طی دو مرحله انجام خواهد گرفت که پنجشنبه در صورت فراهم شدن شرایط اولین مرحله رزمایش و توزیع کمک‌ها اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه میانگین ارزش هر سبد غذایی ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است، گفت: در نظر داریم که این طرح و سنت نیکو را به صورت ماندگار و مداوم در شهرستان در تمام طول سال انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: شماره حساب جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام شده است و همشهریان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این شماره واریز کنند و همچنین کمک‌های غیر نقدی که شامل مواد غذایی و بسته‌بندی است را به پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما