تازه های سایت

کد مطلب: 41250
1. ارديبهشت 1399 - 8:21
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از شناسایی ۴ هزار و ۱۰۰ خانوار نیازمند در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری بعدازظهر یکشنبه دربازدید از کارگاه‌های تولید ماسک گروه جهادی بقیه‌الله (عج) با اشاره به ورود همه‌جانبه سپاه و بسیج در قالب گروه‌های جهادی و مردمی برای کاهش آسیب‌های بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی ناشی از شیوع کرونا در شهرستان نهاوند اظهار کرد: گروه جهادی حضرت بقیه‌الله (عج) که چندی پیش موردتقدیر و تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت در ابتدای شیوع ویروس کرونا با توجه به کمبود کالاهای بهداشتی نظیر ماسک به‌صورت خودجوش و با بهره‌گیری از نیات خیر مردم با افتتاح یک کارگاه در مسجد محمدیه آغاز به کارکرد.

وی با اشاره به اینکه این گروه در حال حاضر دارای ۴ کارگاه تولید ماسک در مسجد محمدیه، امام‌زاده محمد و علی (ع)، روستای توانه و نحوه علمیه خواهران نهاوند هستند، گفت: این گروه جهادی در ابتدا متعهد شد ۸۰ هزار عدد ماسک طبی تولید کند که تا به امروز ۸۰ درصد تعهد خود با بهره‌گیری از توان ۸۰ بانوی نهاوندی در امر خیاطی را اجرایی کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه ماسک‌های تولیدی توسط شبکه بهداشت و درمان نهاوند ضدعفونی می‌شوند، گفت: تاکنون طی یک مرحله یک هزار عدد ماسک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اهداشده است.

وی بابیان اینکه بسته‌های بهداشتی و معیشتی توسط پایگاه‌های مقاومت در محلات توزیع می‌شود، گفت: در راستای برگزاری رزمایش کشوری کمک مؤمنانه که موردتوجه رهبر معظم انقلاب است تاکنون ۴ هزار و ۱۰۰ خانوار نیازمند در شهرستان نهاوند شناسایی‌شده است.

مختاری با اشاره به اینکه گروه جهادی بقیه‌الله بانوانی هستند که موردتقدیر و توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند، گفت: مدال آویخته شده بر سینه گروه جهادی بقیه‌الله توسط رهبر معظم انقلاب وظیفه این گروه را سنگین‌تر می‌کند و امیدواریم همه ما بتوانیم به وظایف خود به‌خوبی عمل کنیم.

دیدگاه شما