تازه های سایت

کد مطلب: 41249
1. ارديبهشت 1399 - 8:19
مسئول کتابخانه‌های عمومی نهاوند گفت: به دنبال فراخوان مسابقه نقاشی با موضوع کرونا بیش از ۱۵۰ اثر از سوی کودکان و نوجوانان از طریق فضای مجازی دریافت شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، میلاد امینیان اظهار کرد: به دنبال فراخوان مسابقه نقاشی با موضوع کرونا تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر از سوی کودکان و نوجوانان از طریق فضای مجازی دریافت شده است.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقه نقاشی ادامه دارد که پس از پایان مسابقه، بهترین آثار انتخاب و پس از پایان کرونا طی مراسمی از برگزیدگان تجلیل خواهد شد افزود: با توجه به تعطیلی کتابخانه‌های عمومی شهرستان، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان با همکاری خبرگزاری فارس به منظور گسترش فرهنگ مطالعه برنامه کتابخوانی را از طریق فضایی مجازی به اجرا گذاشت که نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت مردم در ایام قرنطینه ایفا کرد.

مسئول کتابخانه‌های عمومی نهاوند افزود: در این راستا فایل کتاب خاطرات سردار حاج میرزا سلگی در فضای مجازی قرار گرفت و بخشی از این کتاب نیز روخوانی شد.

وی افزود: همچنین برنامه «یک دقیقه مطالعه از یک کتاب» و معرفی آن توسط یک راوی از دیگر برنامه‌هایی بود که در این ایام از طریق فضای مجازی اجرا شده است .

امینیان از برگزاری همین جشنواره کتابخوانی رضوی از طریق فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با توجه به شرایط ویژه کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود که چندین کتاب با موضوع فرهنگ رضوی معرفی و در دسترس عموم گذاشته شده است.

وی افزود: گسترش فرهنگ کتابخوانی بهترین فرصت برای پر کردن اوقات فراغت است که می‌تواند در بلندمدت در توسعه فرهنگ جامعه اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما