تازه های سایت

کد مطلب: 41235
31. فروردين 1399 - 8:44
علی کیانی درجلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان همدان طی حکمی از سوی مدیر عامل جمعیت استان، به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر نهاوند معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، درجلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان همدان ،  بهروز کارخانه ای، مدیر عامل این جمعیت و حجت الاسلام والمسلمین ثابتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه از زحمات  محمدشهبازی، رییس اسبق جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند وحمید نوروزی سرپرست این جمعیت تقدیر وتشکر کردند.

در این جلسه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان طی حکمی علی کیانی را به سمت رئیس جدید جمعیت هلال احمر نهاوند منصوب کرد.

بهروز کارخانه ای با اشاره به تعهد و سوابق کیانی، ابراز امیدواری نمود که نامبرده با استعانت از الطاف الهی و بهره گیری از تجارب ارزنده و استمداد از همفکری و همیاری تمامی افراد صاحب نظر در شعبه و هماهنگی با معاونت های ستادی در پیشبرد اهداف عالیه جمعیت هلال احمر و ترویج خدمات بشردوستانه این جمعیت از هیچ تلاش و کوششی فروگذار ننماید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حمید نوروزی در مدت سرپرستی، برای علی کیانی نیز آرزوی موفقیت  و وی را به انجام امور محوله براساس رعایت قانون و دستورالعمل بخشنامه های ابلاغی توصیه کرد و گفت: بعد از محمد شهبازی رییس فعال، اخلاق مدار و زحمتکش اسبق این شعبه، حدود یکسال حمید نوروزی میرزا به عنوان سرپرست این جمعیت را مدیریت و اداره می کرد.

 لازم به ذکر است که در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مبارزه با ویروس کرونا مراسم تودیع و معارفه مذکور بصورت محدود و در حضور اعضای شورای معاونین برگزار شد وانشاالله بعد از شکست کرونا،این مراسم با حضور کارکنان ،نجاتگران، داوطلبان و جوانان شهرستان نهاوند مجدد در این شهرستان برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما