تازه های سایت

کد مطلب: 41196
28. فروردين 1399 - 7:56
مدیر عامل صندوق سهام عدالت نهاوند گفت: ارزش سهام عدالت سهامداران نهاوند بیش از ۸۵۵ میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اسلام خسروی اظهار کرد: مجموع سهامداران سهام عدالت شهرستان نهاوند در مجموع هفت دهک درآمدی و ۲۰ گروه مشمول بالغ بر ۱۷۱ هزار نفر در قالب ۴۰ هزار خانوار است.

وی افزود: ارزش سرمایه این افراد در ۴۹ شرکت سرمایه‌پذیر، ۱۴ شرکت فرابورسی و ۳۵ شرکت بورسی به طور میانگین بالغ بر۸۵۵ میلیارد تومان است که این حجم عظیم نقدینگی سرمایه‌ای عظیم به شمار می‌رود که در مجموعه سهام عدالت شهرستان نهفته است.

مدیرعامل صندوق سهام عدالت نهاوند با ترغیب مردم به سرمایه‌گذاری در این بخش تاکید کرد و گفت: با توجه به حجم عظیم این سرمایه، می‌توان با آموزش و فرهنگسازی مناسب به مردم آنان را برای سرمایه‌گذاری مجدد و خرید و فروش سهام عدالت در بازار سرمایه تشویق کرد تا شاهد رونق هرچه بیشتر چرخه اقتصاد کشور بالاخص رشد سرانه درآمدی مردم از این محل سرمایه‌گذاری‌ها باشیم.

وی با ابراز امیدواری بر اجرای طرح ساماندهی سهام عدالت از سوی دولت و مجلس گفت: امیدوارم با تصویب لایحه ساماندهی سهام عدالت از سوی دولت و مجلس سطح معیشت مردم ارتقا یابد.

خسروی افزود: البته هرگز نباید از اهداف اصلی طرح سهام عدالت که شامل افزایش ثروت و درآمد دائمی خانوارها و کاهش تصدی‌گری مدیریتی و مالکیتی دولت در شرکت‌های مادر تخصصی کشور و واگذاری مدیریت و مالکیت بنگاهای اقتصادی به مردم و توسعه بخش تعاون از ۵ درصد به ۲۵ درصد است غافل ماند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما