تازه های سایت

کد مطلب: 4119
14. آبان 1391 - 10:08
به گزارش گرو ، مهدی سنایی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان نهاوند اظهار داشت: خدمت به مردم نوعی عبادت است که اگر خالصانه و صادقانه انجام شود موجب ماندگاری خدمت خواهد شد.

 

وی به اجرای زیرساخت‌های مناسب در سطح روستاها اشاره کرد و ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم به ویژه در سطح روستاها، مربوط به تأمین مسکن و داشتن درآمد مناسب است که در این زمینه در نهاوند تاکنون به بیش از 13 هزار واحد مسکونی روستایی تسهیلات مقاوم‌سازی پرداخت شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: به همین منظور امروز چهره اغلب روستاها با پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی و در کنار آن اجرای بهسازی و طرح هادی دچار تغییرات اساسی و مطلوبی شده است.

وی به اجرای سد گرین به عنوان بزرگ‌ترین پروژه عمرانی استان اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این پروژه زمینه‌ساز تحول اساسی در حوزه شهرستان نهاوند در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی، برق، شیلات و در نهایت ایجاد اشتغال پایدار شده است.

سنایی با اشاره به اجرای چند طرح صنعتی بزرگ در نهاوند افزود: اگر مردم حوصله به خرج دهند در آینده‌ای نزدیک این پروژه‌های بزرگ، تولیدکننده و اشتغال‌زا به بهره‌برداری می‌رسند و خواهند دید که نهاوند به سرعت به شهرستان صنعتی و تولیدی تبدیل خواهد شد.

وی به وجود منابع طبیعی و ملی فراوان در نهاوند اشاره کرد و گفت: در این شهرستان بیش از 93 هزار هکتار مرتع از نوع درجه یک،‌ درجه 2 و درجه 3 وجود دارد که بیشترین میزان مرتع در استان همدان است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش افزود: مسئولان منابع طبیعی باید به گونه‌ای عمل کنند که علاوه بر حفظ حقوق بیت‌المال حقوق کشاورزان و بهره‌برداران نیز رعایت شود و حقی از کسی ضایع و پایمال نگردد.

دیدگاه شما