تازه های سایت

کد مطلب: 41181
27. فروردين 1399 - 8:03
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نهاوند از تولید روزانه یک‌هزار عدد ماسک در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احدالله ترکمان اظهار کرد: در راستای برنامه‌های مقابله با ویروس کرونا با همکاری بخش خصوصی روزانه یک‌هزار عدد ماسک در مرکز فنی و حرفه‌ای نهاوند تولید و برای ارائه به جامعه هدف به بازار مصرف روانه می‌شود.

وی افزود: در همین راستا با یک کارآفرین بخش خصوصی قراردادی منعقد شده که بر اساس آن مکان و چندین چرخ خیاطی از سوی فنی و حرفه ای در اختیار قرار داده شد و او نیز مواد اولیه مورد نیاز را تهیه کرده تا روزانه یک‌هزار عدد ماسک تهیه و با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برساند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نهاوند در خصوص ماسک های تولیدی نیز گفت: این ماسک ها سه‌لایه بوده و در دو نمونه یک بند و دو بند تولید می‌شود که زیر نظر کارشناسان بهداشت مراحل ضد عفونی و اتوکلاو روی آنها انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در موضوع مبارزه با کرونا مهارت در خدمت سلامت است گفت: همانگونه که کادر درمان با تلاش خستگی‌ناپذیر، رشادت و ازخودگذشتگی به مردم خدمت می‌کند ما هم تلاش می‌کنیم تا حد امکانات خود در خدمت بخش سلامت باشیم و از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.

ترکمان در پایان سخنانش اظهار کرد: سعی ما بر این است که از طریق این خدمت ناچیز در کنار کادر درمان باشیم تا هرچه زودتر زنجیره شیوع کرونا ویروس قطع شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما