تازه های سایت

کد مطلب: 41131
23. فروردين 1399 - 9:15
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اظهار لطف مقام معظم رهبری به بانوان نهاوند انگیزه مضاعف به جهادگران بخشید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در پی اظهار لطف مقام معظم رهبری به اقدامات جهادی بانوان بسیجی نهاوند در ایام دفاع مقدس و اکنون در مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: از اینکه رهبر معظم انقلاب به بانوان جهادگر بسیجی شهرستان نهاوند اظهار لطف نمودند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: این مایه‌ افتخار بانوان و مجموعه جهادگران بسیج شهرستان نهاوند است که مورد لطف و عنایت رهبری معظم قرار گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: سخنان و تمجید رهبری موجب انگیزه و شور مضاعفی در بین جهادگران بسیج شهرستان شده است به طوری که توان و نیروی کاری در امر جهاد با رشد چشمگیری روبرو شده است.

وی تصریح کرد: ما در سطح شهرستان نهاوند ۲۰ گروه جهادی فعال داریم که در قالب قرارگاه جهادی شهید امیدی در عرصه‌های مختلف ارائه خدمت می‌کنند.

مختاری ادامه داد: یکی از این گروه‌های جهادی گروه جهادی بقیة الله (عج) است که با شیوع بیماری کرونا و بنا به نیاز شهرستان به ماسک، با همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان نهاوند اقدام به تهیه تولید و توزیع ماسک در شهرستان کرد.

وی افزود: در این گروه خواهران بسیجی جهادگر مرحله تهیه و تولید را برعهده دارند و برادران امور پشتیبانی و توزیع را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خاطر نشان کرد: در پی انعکاس فعالیت‌های این گروه جهادی در رسانه‌ها، موجب ابراز لطف و تعریف و تمجید رهبر انقلاب قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه مبارزه با کرونا همان جبهه دفاع مقدس است، اضافه کرد: در آن زمان پرچم دفاع و عزت کشور به دست پدران و مادران این جوانان بوده است و امروز به دست این جوانان و نوجوانان رسیده است و الحق که به بهترین شکل در حال حراست و نگهداری از این پرچم هستند.

مختاری در پایان اظهار داشت: اینجانب نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی گروه‌های جهادی بسیج و اقدامات آنان در شهرستان نهاوند اعلام می‌دارم که مجموعه سپاه و بسیجیان و جهادگران، همپای نهادهای دیگر تا پایان بیماری کرونا در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما