تازه های سایت

کد مطلب: 41123
22. فروردين 1399 - 10:43
یکی از بانوان فعال در گروه جهادی نهاوند که فعالیت‌های این گروه امروز مورد تقدیر رهبری قرار گرفت گفت: بانوان نهاوندی خوشحالی رهبری را مایه افتخار خود می دانند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، پس از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تقدیر از گروه‌های جهادی فعال در عرصه مقابله با کرونا و نام بردن از چند گروه به ویژه بانوان نهاوند با یکی از اعضای این گروه مردمی که از فعالان جشنواره فیلم عمار در این شهرستان هستند و این روزها مشغول تولید ماسک شده‌اند به گفت‌وگو نشستیم.

معصومه فریادرس در این زمینه اظهار کرد: بعد از اینکه شنیدیم حضرت آقا صبح امروز از فعالیت‌های جهادی بانوان نهاوند اظهار خوشحالی کرده و اسم این شهرستان را آورده‌اند به خود افتخار کردیم و به همین خاطر سرمان را بالا می‌گیریم.

وی افزود: اگر فعالیت ما باعث شده که رهبری خوشحال شوند این موضوع برای ما تا لحظه‌ای که زنده هستیم مایه افتخار است ضمن اینکه همواره گوش به فرمان دستورات ایشان هستیم.

این فعال بسیجی گفت: البته علاوه بر کارگاه ما چندین کارگاه دیگر بانوان نیز در زمینه تولید ماسک فعالیت دارند که طبق آمار روزانه یک‌هزار ماسک توسط آنها تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه بانوان این شهرستان علاوه بر فعالیت در زمینه تولید ماسک، در سایر بخش‌ها از جمله بسته‌بندی و توزیع مواد غذایی و بهداشتی نیز فعالیت دارند گفت: ما فقط در زمینه تولید ماسک فعالیت داریم و سایر بانوان در قسمت‌های دیگر.

فریادرس گفت: البته به نظر می‌رسد اشاره حضرت آقا مربوط به نفس فعالیت جهادی و مربوط به فعالیت بانوان در همه زمینه‌ها باشد و فقط منظورشان به تولیدکنندگان ماسک نباشد.

وی در ادامه گفت: فکر می‌کنم عاملی که باعث شده مقام معظم رهبری از بین این همه گروه جهادی برادر و خواهر، اسم بانوان نهاوند را بیاورند اخلاص و پشتکار خانم حیدری، مسوول این گروه جهادی است، البته این موضوع بدان معنا نیست که افراد دیگر مناطق مخلص نباشند اما بنده از نزدیک کار خالص خانم حیدری را دیده‌ام و درس‌ها گرفته‌ام.

این بانوی بسیجی که خود را فرمانده گردان شمسا در فضای مجازی معرفی می‌کند در رابطه با انگیزه حضور خود در کارگاه تولید ماسک اظهار کرد: وقتی شنیدم افراد مختلف از کارمند و معلم گرفته تا طراح دوخت لباس و زنان خانه‌دار به اینجا می‌آیند و هر کدام در حد توانشان باری را برمی‌دارند تصمیم گرفتم به جمع آنها بپیوندم.

وی گفت: از ۱۹ اسفندماه در کارگاه مشغول فعالیت هستم که امیدوارم همه با هم بتوانیم این ویروس منحوس را شکست داده و نابود کنیم.

فریادرس به سابقه مردم شهرستان در فعالیت‌های جهادی اشاره کرد و افزود: نهاوند از پیشینه تاریخی در کارهای گروهی و فعالیت‌های جهادی برخوردار بوده و چه قبل از انقلاب از طریق گروه ابوذر و چه پس از انقلاب در دوران دفاع مقدس همواره در زمینه جهاد خوش درخشیده‌ است.

وی با بیان اینکه بانوان این شهرستان نیز در این عرصه دوشادوش مردان بوده و فعالیت‌های پشتیبانی از آنان داشتند گفت: بابت این اتفاق شاکر خدای بزرگ هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما