تازه های سایت

کد مطلب: 41100
20. فروردين 1399 - 8:41
مدیر توزیع برق نهاوند از اجرای طرح اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده توزیع برق‌ نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا شیردره با اشاره به اجرای طرح اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده توزیع برق‌ نهاوند اظهار داشت: تبدیل ۴۰ کیلومتر از سیم‌های مسی فرسوده شبکه فشار ضعیف هوایی و تبدیل آن به کابل خودنگهدار با نصب و جایگزینی ۱۰۰ پایه سیمانی جدید و جمع‌آوری تیرهای چوبی در ۹ منطقه شهری پای قلعه، کوچه درازه، کوی سرباز و دستغیب، 17شهریور، شاطرآباد، قیصریه، شیخ‌منصور و گل زرد انجام خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش تلفات در شبکه‌های توزیع برق، تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین، بهبود شاخص‌های قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع برق بیان کرد.

مدیر توزیع برق شهرستان نهاوندعنوان کرد: فواید اجرای این طرح جلوگیری از سرقت تاسیسات و تجهیزات شبکه‌های توزیع برق و کاهش چشمگیر آن، عدم نیاز به شاخه‌زنی درختان در حوزه شبکه‌های فشار ضعیف و بهبود سیما و منظر شهر از بابت تاسیسات برق و مبلمان شهری است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌ها و تدابیر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در اختصاص اعتبار و اجرای این طرح در شهرستان نهاوند گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان انجام می‌شود.

شیردره ابراز داشت: تمامی پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های حوزه پیشگیری مقابله با کرونا در مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند توسط همکاران و در حین اجرای پروژه‌های عمرانی، به‌دقت رعایت می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما