تازه های سایت

کد مطلب: 41066
17. فروردين 1399 - 9:25
همسر سردار شهیدسلگی با بیان اینکه حاج میرزا سرباز ولایت بود گفت: پیام تسلیت رهبری برای شهادت همسرم باعث تسلی خاطر ما شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، همسر و دختر شهید سلگی عصر امروز در ویژه‌برنامه سومین روز شهادت جانباز فداکار حاج میرزا محمدسلگی که در صدا و سیمای مرکز همدان برگزار شد، حضور یافتند به بیان برخی از خصوصیات و خاطرات خود از سردار شهید پرداختند.

همسر شهید سلگی با بیان اینکه حاج میرزا سرباز حضرت آقا بود اظهار کرد: حاج میرزا همواره بر ولایتمداری تأکید داشت و ضمن عمل به فرمایشات و منویات معظم‌له دیگران را به پیروی از ولایت دعوت می‌کرد.

وی با بیان اینکه او همواره می‌گفت نه باید از آقا عقب بیافتیم و نه جلوتر حرکت کنیم گفت: سردار سلگی همواره دغدغه انقلاب و نظام را داشت.

همسر شهید سلگی افزود: خوشا به سعادتش که به به یاران شهیدش پیوست، امیدوارم که دست ما را هم بگیرد و شفاعتمان کند.

وی ضمن اینکه از مقام معظم رهبری تشکر کرد اظهار کرد: پیام تسلیت رهبری برای شهادت همسرم باعث تسلی خاطر ما شد.

دختر شهید سلگی نیز با اشاره به اینکه پدرم با تمام شجاعت و اقتدارش خیلی عاطفی و مهربان بود اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس و پس از جنگ با وجود آنکه از فعالیتش کاسته نشد از خانواده غافل نشد.

وی با بیان اینکه همیشه در نمازهایش خواستار شهادت بود و پیوستن به دوستان شهیدش تأکید کرد: پدرم پدر مشک بود، او زنده است چرا که آب هرگز نمی‌میرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما