تازه های سایت

کد مطلب: 41052
16. فروردين 1399 - 8:59
مشاور رسانه‌ای نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و مراقبت های لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم سومین روز شهادت سردار سلگی بصورت پخش زنده از شبکه استانی سیما و فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مسلم مخفی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج میرزا سلگی، از برگزاری مراسم سومین روز شهادت این سردار بزرگ خبر داد و اظهار داشت: به سبب شرایط موجود و لزوم رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت مردم، امکان برگزاری مراسم وجود ندارد، اما به دلیل ارادت و علاقمندی اقشار مختلف مردم به این شهید عزیز، تصمیم گرفته شد تا مراسمی در روز سوم شهادت، با همکاری صدا و سیمای استان، بصورت پخش مستقیم و پخش در فضای مجازی برگزار شود.

وی به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت سردار سلگی اشاره کرد و ابراز داشت: در این مراسم آیت‌الله شعبانی نماینده حضرت آقا در استان همدان، ضمن قرائت پیام مقام معظم رهبری برای این شهید عزیز، به سخنرانی خواهد پرداخت.

مشاور رسانه‌ای نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه در طول برگزاری مراسم مهمانانی نیز به این جمع اضافه خواهند شد، یادآور شد: در این مراسم علاوه بر حضور خانواده محترم شهید، تعدادی از همرزمان شهید، همچون دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر بهروز مرادی استاندار اسبق همدان و دکتر حسن بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در ارتباط مستقیم، خاطراتی از سردار شهید حاج میرزا سلگی را بیان خواهند کرد.

وی نویسنده کتاب آب هرگز نمی‌میرد را یکی از افرادی عنوان کرد که می تواند خاطرات جالبی از شهید سلگی بیان کند و گفت: همچنین سردار حمید حسام نویسنده کتاب تحسین شده "آب هرگز نمی‌میرد" در این برنامه به روایت‌گری گوشه‌هایی از زندگی راوی کتاب خود می‌پردازد.

 مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استانبا بیان اینکه زمان اجرای برنامه از ساعت 17:30 الی 19 می‌باشد، خاطر نشان کرد: در این برنامه علاوه بر تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشوری و مرثیه سرایی مادحین اهل‌بیت، هماهنگی لازم برای مشارکت مردم عزیز استان در تلاوت قرآن و هدیه آن به روح پاک این شهید عزیز نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما